Please dont look.. Please dont look..
Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu
läts läts läts läts läts läts
Gotcha! Gotcha!
Onko Coca-Cola uskonto? Onko Coca-Cola uskonto?
banaani tyttö banaani tyttö
Poliittisesti korrekti? Poliittisesti korrekti?
Homo t.ismo Homo t.ismo
ai ai
E.T. tuli grillipaardeihin E.T. tuli grillipaardeihin
Keskity tehtävään Anne! Keskity tehtävään Anne!
Heil Kitler level börh :3 Heil Kitler level börh :3
excatli :D excatli :D
Runkkaan Runkkaan
Nikke Knatterton syndrooma Nikke Knatterton syndrooma
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
Hullun hommaa Hullun hommaa
Haukkuisinkohan Haukkuisinkohan
Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3 Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3
draamaa pitkästä aikaa draamaa pitkästä aikaa
Ole vain snibeti snab Ole vain snibeti snab
Tanssiva tohtori, täysin laillista Tanssiva tohtori, täysin laillista
Friikkilän pojat meinaa poltella Friikkilän pojat meinaa poltella
TERVE TERVE
 931 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.69 MB, 1 tiedosto, 25.01.2021 01:01:20
[ + 3 | ]

elämän koululaisella asiaa

[51255] [alan-mies.mp4] [2.69 MB] [854x480] [] []

elämän koulu

 · 

nisti

(97)  · 

hörhö

(8)
25.01.2021 22:41:11
#433011 [+-] Piilota Suosittele

Kaljasta ei tuu noin hidasta. Itseasiassa kaljasta tulee vaan nykyään nopeampi. Mikä lie hänen myrkkynsä. Rotanpaska varmaan.

25.01.2021 23:47:18
#433035 [+-] Piilota Suosittele

Näin yks päivä steppaillessa kadulla ku siinä oli joku nuoripari juttelemassa. En saanu puheistansa selvää, koska en ymmärtäny savoksi puhuttua riikinruotsia höystettynä saamella ja mongoolien harvinaisella paikallismurteella. Jätkä teki koko ajan lähtöä tytynsä luota, mutta jotakin asiaa heebolla kuitenkin oli. Se pääs aina muutaman metrin etiäppäin, ku onnistu huojuen ja hitaasti hyrräten kääntymään taas kattomaan sitä kaveriaan. Ainoa edes jotenkin oletettavasti selvitettävissä oleva änkytys meni suunnilleen näin: "ky...kyy... ky ky? Ky yyy... m mmm mmel yyy kymme lyy?". Lopulta päättelin, että se halus varmistaa jotain kello kymmenestä. Tyty vaan välillä vastas takas, että ".... kymm .... kyyy yykyy oo". Oli mielenkiintosta huomata miten ne kuitenki näytti tajuavansa toistensa kommunikointiyrityksiä :D

[ 13 viestiä | ]