Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Vaiehtoehtohoitaja vaatii korvauksia hoitovirheestä Vaiehtoehtohoitaja vaatii korvauksia hoitovirheestä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Hyvä koira Hyvä koira
vinossa22 vinossa22
makkaraprojekti part.2 makkaraprojekti part.2
Paransi ulkonäköään imagolaseilla Paransi ulkonäköään imagolaseilla
Adoptio Adoptio
Ei vittu mikä ihmissika Ei vittu mikä ihmissika
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Mitä nyt taas ihminen >:3 Mitä nyt taas ihminen >:3
psykoosit tulille psykoosit tulille
Volmari85 "Rölli" runoilee Volmari85 "Rölli" runoilee
Tietokana Tietokana
Realistiset grafiikat Realistiset grafiikat
Panin lasta Panin lasta
Merirosvo kun naukkailee vähän rommia Merirosvo kun naukkailee vähän rommia
Suomalaiset sääongelmat Suomalaiset sääongelmat
Media assistentti työkkäristä Media assistentti työkkäristä
En leikkis asian kanssa En leikkis asian kanssa
Jääkeppustelua Jääkeppustelua
Tehokkain liitin materiaaliin Tehokkain liitin materiaaliin
paistatko minut? <:3 paistatko minut? <:3
Luikurit-kokoelma Luikurit-kokoelma
 937 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 30.04.2024 03:49:02
[ + 1 | ]

lapsuuden pelikoneita

[70263] [pelikoneet.png] [0.29 MB] [497x502] [] []
pelikoneet.png

pelikoneet

 · 

konsoli

(6)  · 

historia

(42)
30.04.2024 09:23:23
#617446 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän aloitin tietokoneen näpyttelyn jollakin Sharpin koneella; mallia en nyt muista. siinä ei ollut ollenkaan ROM muistia tai asennettua käyttöjärjestelmää kovaleysta puhumattakaan.
KÄyttöjärjestelmä oli koneen toisessa lerppuasemassa levykkeellä ja toisessa lerppuasemassa oli sovellusohjelman levyke jota vaihdeltiin tarpeen mukaan .
Kirjoittimena oli 9 neulainen matriisi kirjoitin, joka pääsi melkein keskinkertaisen konekirjoittajan vauhtiin.

30.04.2024 17:42:28
#617532 [+-] Piilota Suosittele

Oma peliharrastukseni alkoi siitä, kun isä toi taloon NES:in joskus 90-luvun puolivälissä. Koulussa kaverit ihmettelivät, miksi pelaan jollain vanhuskoneella, vaikka PS1 oli jo ilmestynyt. Nykyään olen Xbox-miehiä ja toki pelaan myös PC:llä.

[ 7 viestiä | ]