Karaokea vähän kännissä Karaokea vähän kännissä
Sarjakuva Sarjakuva
tääkö ei haise hielle? tääkö ei haise hielle?
Yhdysvaltojen öljysodat Yhdysvaltojen öljysodat
Teit sen, Hal. Korkeammalla kuin kukaan Teit sen, Hal. Korkeammalla kuin kukaan
Erilainen börh Erilainen börh
Ryppy soittaa hätänumeroon Ryppy soittaa hätänumeroon
False Positive - Found In His Hand (1/2) False Positive - Found In His Hand (1/2)
Tälläseltä normot näyttää Tälläseltä normot näyttää
Rasistit öyhöttämässä Rasistit öyhöttämässä
:'^) :'^)
asennekysymys asennekysymys
Loppuu se kikkailu Loppuu se kikkailu
Sinä mätänevä emätin-eruptio Sinä mätänevä emätin-eruptio
GET OUTTA HERE GET OUTTA HERE
False Positive - Supplier False Positive - Supplier
Titanic OC Titanic OC
Sillee siin sit kävi Sillee siin sit kävi
Aprillipila exälle Aprillipila exälle
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Raskaustesti Raskaustesti
Ronsu polskii Ronsu polskii
Pikku-Petra liikunnantunnilla Pikku-Petra liikunnantunnilla
Poistu pöydältäsi Poistu pöydältäsi
 947 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.35 MB, 1 tiedosto, 24.01.2021 16:59:20
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 24.01.2021.

Uusin versio sähkiksestä

[51254] [IMG_20210124_155656_9.jpg] [3.35 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20210124_155656_9.jpg

sähköpyörä

(10)  · 

on

(118)  · 

homoille

 · 

homopyörä

 · 

hinttikiituri

 · 

kyrvänimijänmenopeli

 · 

anaalirassaajanpyörä

 · 

homoseksuaalinkuljetusvä

24.01.2021 23:11:44
#432641 [+-] Piilota Suosittele

>>432634
Ipa on erikseen ja tainnut onneksi poistua keskuudestamme.
Volmis ja Richard on taas jos ei sama niin veljeksiä tai homorakastavaisia. Aivan samat sallantautiset jutut.

25.01.2021 10:59:51 | 10:59:59
#432784 [+-] Piilota Suosittele

Lyijy. Olen kuullut puhetta, että keskimoottori tuhoaisi ketjuja nopeammin kuin takamoottori. Tiedä en koska ei tuosta kokemusta.

25.01.2021 22:45:47
#433014 [+-] Piilota Suosittele

Kumma miten noin pieni akku auttaa niinkin paljon. Kannattaa olla ihan hiljaa sähköjutuista. Hallitus kun haistaa rahan, niin sun lompakko kevenee kummasti, vaikka tuo onkin olevinaan vihreää.

Vähän ku dieseliin kannustettiin, ja kun 30% autoista kävi sillä, nostettiin hinnat korkealle.

[ 16 viestiä | ]