fillaritemppu fillaritemppu
säikähti säikähti
ei ole anime tämä ei ole anime tämä
matkakass matkakass
aina on hyvä sää juoda aina on hyvä sää juoda
Saisiko olla maitoa aamukahviin? Saisiko olla maitoa aamukahviin?
varmaan kuvattu espoossa tai jtoain varmaan kuvattu espoossa tai jtoain
UMAMI burgeri UMAMI burgeri
vahdin sun kaloreitas vahdin sun kaloreitas
chad jeesus voittaa soija saatanan chad jeesus voittaa soija saatanan
putkessa putkessa
mexicat mexicat
gudiddaa :D gudiddaa :D
hetken lepään tässä hetken lepään tässä
riemu riemu
tärkeä apuri tärkeä apuri
drive-in bussi drive-in bussi
Bill Clinton Epsteinin juhlissa Bill Clinton Epsteinin juhlissa
Leijonakuningas Leijonakuningas
YEET XD YEET XD
tässä on hyvä tässä on hyvä
granny gone wild granny gone wild
420pussyslaughter69@luukku.com 420pussyslaughter69@luukku.com
yh mutsi yh mutsi
@-
 812 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 17.11.2020 15:12:18
[ + 10 - | ]

Miesten kuukautiset ja yliopistomaailma jatkoa...

[49492] [gr.png] [0.86 MB] [1917x926] [] []
gr.png

kuukautiset

(9)  · 

yliopisto

(12)
17.11.2020 18:49:01 | 18:50:09
#410285 [+-] Piilota Suosittele

Toivottavasti transihmiset nousevat tällaista "miesten kuukautiset" -asiaa vastaan, koska tuollainen biologian vastainen tuuban puhuminen juurikin vahingoittaa transihmisiä ja saa aikaan naurun ja vihan. Todellisuudessa naurun ja vihan kohde toki ovat "paremmat" ihmiset, jotka miesten kuukautisia, raskaana olevia miehiä sun muita hullutuksia höpisevät.

Yliopistoissa kylvetään ideologisia hulluuksia ja nöyristelyä joka suuntaan. Pitää olla "parempaa" ihmistä. Ja kas, sitten jos joku onkin eri mieltä, niin hyökätään kuin eläimet ja alkaa sellainen raatelu ja vihapuhe, ettei pahemmasta väliä. Siis näiden ideologisten "parempien" ihmisten toimesta.

Tämä "parempien" ihmisten ylivertaisuus ja paremmuus on käyttäytymismalli erityisesti sosiaalisessa mediassa - ja nämä "paremmat" raukat, nämä todellisuudessa toisia pahemmat ihmiset, eivät edes huomaa, kun alkavat itse "öyhöttämään" ja haukkumaan toisia - ja harjoittavat vihapuhetta.

Onneksi en ole yliopistossa opiskellut. Olin kyllä yhden projektiharjoitustyön verran hankkeen omistajana aina välillä paikalla + vastailemassa kysymyksiin.

17.11.2020 19:22:14
#410291 [+-] Piilota Suosittele

En oo ite ymmärtäny ikinä tota "itsemäärittelemisen oikeutta". Tai kai ny itsensä saa määritellä miten haluaa mut ei mun siihen määritelmään pakko ole uskoa. Voisinko itse määritellä itseni presidentiksi ja teidän pitäis sit pitää mua presidenttinä?

18.11.2020 19:24:07
#410587 [+-] Piilota Suosittele

>>410291
Tää. Ei se mitään jos joku haluaa leikkiä olevansa mies/nainen/traktori/muu vaan kun nykyään vaaditaan että muiden, siis koko yhteiskunnan,pitää leikkiä samaa leikkiä myös. Missä demokratia. Tai kun tasa-arvoinen avioliitto tarkoittaa että kirkon PITÄÄ vihkiä homot. Maistraatti ei kelpaa. Eikös kirkko ja valtio joskus erotettu toisistaan? Kai kirkko voi noudattaa omia oppejaan? Siitä vaan hompsukat moskeijaan vihille, se voisi olla jännää seurattavaa.

[ 15 viestiä | ]