Hieno suoritus! Hieno suoritus!
Slayjer Slayjer
Yökulli Yökulli
ensimmäinen ruotsalainen avaruudessa ensimmäinen ruotsalainen avaruudessa
ankaraa on ankaraa on
Kill Vegan Kill Vegan
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
näläinen artisti :3 näläinen artisti :3
Franklin Franklin
tummaihoinen tummaihoinen
superdanny superdanny
olawi soittaa olawi soittaa
älä luovu toivosta älä luovu toivosta
Gay! Gay!
Luolaston käyttäjien autot Luolaston käyttäjien autot
Anaal Nathrakh - Endarkenment Anaal Nathrakh - Endarkenment
turvapaikan hakijat turvapaikan hakijat
Clack-chink *reloads shotgun* Clack-chink *reloads shotgun*
Uugabuuga Amerikka Uugabuuga Amerikka
Naisia! Naisia!
Viikon Jonne palkinto Viikon Jonne palkinto
käärme ongelma käärme ongelma
viikseni <:3 viikseni <:3
 723 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 22.10.2021 21:29:58
[ + 4 | ]

Lähtisitkö opiskelemaan

[57694] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1170x941] [] []
tiedosto.jpg

yliopisto

(12)  · 

valkoneekeri

(9)
22.10.2021 21:36:29
#509817 [+6] Piilota Suosittele

Ok.

Eli saanko samoja etuja kuin somali sosiaalitoimesta?
Ei onnistu. Ei sittä millään. Se siitä etuoikeudesta.

22.10.2021 23:06:47
#509829 [+-] Piilota Suosittele

>>509824

Supercaldera korjaa tasapainon. Maailmasta katoaa hjummpauksessa joku 4 miljardia ihmistä. Ehkä sen jälkeen on työntekijöille tarvetta oikeasti.

23.10.2021 00:06:29 | 00:06:39
#509849 [+-] Piilota Suosittele

>>509829 Sä veikkaat pelii jos jokaise nykyää elävä ja niide jälkeläiset kolmantee polvee ei vois kokee ees prosenti todennäköisyydel kurjuus vaa kasvaa

23.10.2021 01:03:38
#509877 [+-] Piilota Suosittele

>>509868 Joo mut sit jäis ne skifihommat toteutumatta. toki ite jäisin jos kysyttäs et lähetkö älykkäide orjaksi Marsiin vai jäätkö tänne kokeilee nokkeluuttas maailmanlopun Batlle Rojaliin! Olisin kuningas tai kuolisin! URRAA Hakala surv ives! Röh köh

23.10.2021 01:07:40 | 01:10:40
#509879 [+-] Piilota Suosittele

>>509868 Sinänsä jännä miettii et jos maailmast tapettais 99,99 prosenttii tyhmimmäst pääst alkae et kuinka kaua menis et ne jäljelle jääneet alkas tappeleen kuninkaa asemast vaik ne nyt esittää nii yhtenäist täs ilmastohommas

Katoin kellost omat reaktioajat ja 38 sekuntii kerkesin pohtii enne ku tajusi et siin oli 8 sekuntii liikaa joku ois jo tappanu

[ 10 viestiä | ]