Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Wild chungus appears Wild chungus appears
hippi hiiri hippi hiiri
yodan kulli ja palli kidutus yodan kulli ja palli kidutus
Polly kilahtaa Polly kilahtaa
Ota hörppy Ota hörppy
=( =(
Ratkaisu Ratkaisu
Painineitoset Painineitoset
suviseurat suviseurat
Nälkä. Nälkä.
mikäs myyrä siellä on :3 mikäs myyrä siellä on :3
elä vejä elä vejä
Napsaa Napsaa
@hapsi_ & @Kenway kävelyllä @hapsi_ & @Kenway kävelyllä
Ace2 Ace2
kustakin kustakin
elämäm kalustaja elämäm kalustaja
Kauppias Kauppias
Ace3 Ace3
Cosmos siististi cool ja satan :D Cosmos siististi cool ja satan :D
dataus systeemi dataus systeemi
Afrikkalainen selfie Afrikkalainen selfie
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
 1 511 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 15.10.2020 12:48:08
[ + 1 | ]

Iisalmelaiset..

[48615] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [750x1334] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)  · 

tinder

(46)  · 

iisalmi

(5)  · 

kaloriina

(58)  · 

hiivaa

 · 

rämemajava

(20)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

femakko

(19)  · 

kalori katri

 · 

kehopositiivisuus

(68)
15.10.2020 22:29:34
#399250 [+-] Piilota Suosittele

Iisalmi? Iisalmi... Ai niin olvin, pirkka oluen ja monien muiden turvotusta aiheuttavien juomien kotipaikka.

16.10.2020 11:16:03
#399411 [+-] Piilota Suosittele

>>399340 Ei saa ostaa halpaa. No laatu (ja maku) noissa S ; K ketjujen halpa brändi tuotteissa olikin väliltä hyvä-paska. Juu ja tämäkin oli hallituksen "tärkeä" näpertelyn aihe kun muka brändi tuotteet menettää myyntiä.
Karu totuus on se ettei enemmistöllä suomalaisista ole ylimääräistä rahaa, osa jopa köyhiä joten yksinkertaisesti jos tarvitsee jonkun tuotteen jonka brändin hinta on 10€ ja blancon 7€, niin halpa voittaa.
Suomi tulee kaatumaan omaan verotukseensa ja byrokratiaansa, koska ihmiset näkevät / kuulevat mistä saa halvalla joten selviytyäkseen taloudellisesti he tilaavat ulkomailta ja pakolliset tavarat ostetaan suomesta mahd.halvalla. Hallitus ; valtiovarainministeriö taas on täynnä nuijia jotka eivät verotulojen laskiessa osaa miettiä muuta ratkaisua kuin veronkorotukset ja yksityisen kansalaisen tuonnin rajoittamista, no siitä on seurannut tämä yhä syvenevä kierre jossa valtio kurittaa kansaa taloudellisesti ja kansa puolestaan etsii keinoja kiertää kuritusta ja halvempaa vaihtoehtoa.

[ 7 viestiä | ]