WIIN PELUUTA ;D ;D WIIN PELUUTA ;D ;D
Maskipsykoosi Espoossa Maskipsykoosi Espoossa
Älyn jättiläinen! Älyn jättiläinen!
jihadi apu jihadi apu
Ammattilainen Ammattilainen
Kumoa tämä argumentti, pro tip: et pysty Kumoa tämä argumentti, pro tip: et pysty
Ähläm selittää Ähläm selittää
Kyllä muut sitten hoitaa.. Kyllä muut sitten hoitaa..
Mestari Mestari
anime2 anime2
Unelma. Unelma.
Ryssien notski Ryssien notski
Ohisalo Ohisalo
nyt on aika harjata nyt on aika harjata
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
Katso sitä Katso sitä
Pasta Karpo Naaras Pasta Karpo Naaras
huutista huutista
Olisitko sinä uskonut? Olisitko sinä uskonut?
Narkkarin voimat Narkkarin voimat
Kääpiösotilas. Kääpiösotilas.
Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta
Huomenta Huomenta
Vittuilu on taitolaji Vittuilu on taitolaji
@-
 672 näyttökertaa, 20 viestiä, 1.71 MB, 1 tiedosto, 05.09.2020 21:26:44
[ + 6 - | ]

Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35

[47300] [propaganda.png] [1.71 MB] [1920x1080] [] []
propaganda.png

propaganda

(106)  · 

ps

(47)  · 

sebastian tynkkynen

(26)
05.09.2020 21:41:34
#384187 [+-] Piilota Suosittele

Miten voi olla mahdollista, että Suomen koulujen oppikirjoihin saa kirjoittaa näin selkeää propagandaa?

05.09.2020 22:03:57
#384196 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on kyl kieltämättä aika tiukkaa settiä. Melkein pitäisi tehdä ilmoitus jonnekkin. Ei ole vittu todellista, että oppikirjojakaan ei enää osata tehdä! Enkä ota nyt mitään kantaa perussuomalaisiin tai muihinkaan apinalaumoihin, vaan ihan yleiseen politiikan sotkemiseen joka asiaan. Politiikka on pilannut maailman jne.

05.09.2020 23:35:12 | 23:38:18
#384265 [+-] Piilota Suosittele

Lipastoissa humanistista alaa päätyy opiskelemaan naistutkimuksen, opetuksen ja muun mielisairauden edustajat. Ne sitten kehittää ja julukasee hengentuotoksiaan joita käytetään humanistien piireissä oppikirjoina. Tätähän se nykyäänkin aina on. Paskat faktoista tai neutraalisuudesta, lihaa syövä valkoinen heteromies on se joka tappaa kaikki humanistit jos sille annetaan edes mahdollisuus kertoa asiallisesti omasta asiallisesta mielipiteestään. Hutkin koko idea on saada aivopestyä jo varhaiskasvatuksesta lähtien kaikki lapset omaa rotuaan ja seksuaalisuuttaan vihaaviksi aikuisiksi.

Siinä filiminä jos ette oo vielä ehtiny kattua:
https://video.xx.fbcdn.net/v/t42.9040-2/10000000_354052062394934_3176987741511949053_n.mp4?_nc_cat=106;_nc_sid=985c63;efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6ImxlZ2FjeV9zZCJ9;_nc_ohc=oegaYEjolbkAX-LQIb1;_nc_ht=video.fhel1-1.fna;oh=b63a67f69d82f75a9ff1c5c9da0d75eb;oe=5F541814

06.09.2020 00:32:22
#384286 [+-] Piilota Suosittele

Paskapuheaistiani kutitti jälleen eikä kutittanut suotta.

Onkohan Sebu pahemman luoka daiju, vai ymmärtääkö tarkoituksella päin helvettiä?

Kyseiseen kirjaan on laitettu artikkeleita eri julkaisuista laidasta laitaan. On myös persujen itsensä kirjoittamia kolumneja. Näitä kaikkia on sitten tarkoitus arvioida kriittisesti.

Eli kyseinen teksti on kirjassa vain arviointia varten. Oppilaan on tarkoitus antaa oma arvionsa teksteistä. Lainattu kohta ei ole siis kirjassa sitä varten, että se toimisi jonkinlaisena ohjenuorana ja toiminnan mallina.

Yllättävän moni kuitenkin nielee nää Sebun paskapuheet suu auki ja ilman kritiikkiä.

06.09.2020 01:11:18 | 01:11:41
#384295 [+-] Piilota Suosittele

>>384286 Se on loppupeleissä aika hyvä puhumaan, vaikka sen puhetta en itse ainakaan pitkään jaksa kuunnella johtuen siitä väkinäisestä murteesta. Näin ollen varmasti ihmiset nielee.

Ps hyvää settiä kun löysit kontekstin aiheeseen liittyen.

06.09.2020 10:57:06
#384423 [+-] Piilota Suosittele

>>384286
Viime lukuvuonna tapahtunutta:
''Itsellä myös tuore kokemus tähän liittyen. Lukion opettaja äikän tunnilla antoi ohjeeksi, että saat tehdä vapaa muotoisen kritiikkiä antavan esseen, jostain yhteiskunnallisesta aiheesta, niin kirjoitin maahaanmuuton haitoista ja miten mediassa kerrotaan siitä. Opettajan mielestä oli liian rasistinen ja nostin vääriä asioita esiin, kuten ylen uutisoinnin. Sain hylätyn ja jouduin kirjoittamaan uuden...'' -JR

Laitoin vain nimimerkin, koska kirjoittaja ei halua tulla julkisuuteen.

06.09.2020 12:46:39
#384515 [+-] Piilota Suosittele

>>384442
Kyseiseen kirjaan on laitettu artikkeleita eri julkaisuista laidasta laitaan. On myös persujen itsensä kirjoittamia kolumneja. Näitä kaikkia on sitten tarkoitus arvioida kriittisesti.


Onko muista puolueista samanlaisia vertausta?
Sallivatko opettajat millaisia vastauksia esim. kyseiseen tehtävään?

06.09.2020 14:05:24
#384573 [+-] Piilota Suosittele

>>384515
Tuli näemmä suositeltu sun kommenttia vahingossa. Menkööt.

"Onko muista puolueista samanlaisia vertausta?"
Vertauksia? Mitä vertauksia? Tarkoitatko jonkun kirjoittamaa negatiivista artikkelia suosikkipuolueestasi, jota tehtävänannossa on tarkoitus arvioida kriittisesti?

"Sallivatko opettajat millaisia vastauksia esim. kyseiseen tehtävään?"
Voisin kuvitella, että rasistinen paska saa aina opettajalta negatiivisen arvion. Mikähän siinä on muuten niin vaikea puhua maahanmuutosta asiallisesti ja ilman rasismia? Minäkin pystyn siihen?

[ 20 viestiä | ]