suomi apu apustus suomi apu apustus
friend time friend time
lähiruokaa lähiruokaa
dissosiointi dissosiointi
Rakkauden uskonto Rakkauden uskonto
Ei saatana Ei saatana
kirottu_sota kirottu_sota
Ikkunantakuinen "oh no" Ikkunantakuinen "oh no"
Suomi pelastaa! Suomi pelastaa!
Dominoefekti Dominoefekti
Rope Rope
One weird trick One weird trick
Isis Isis
Kännikepponen Kännikepponen
Vitsiniekka. Vitsiniekka.
Kissa Kissa
islam vs nazi islam vs nazi
Lesboja heppatarinoita Lesboja heppatarinoita
Lättymaa todisteita Lättymaa todisteita
Tuet tulille Tuet tulille
Osuva asuvalinta Osuva asuvalinta
rööki apu apustus rööki apu apustus
"Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?" "Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?"
mikä tämä on :3 mikä tämä on :3
 755 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 05.09.2020 21:21:27
[ + 5 | ]

Timo, pistä pyssy pois...

[47299] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [503x540] [] []
tiedosto.jpg

huumeet

(81)  · 

psykoosi

(71)  · 

hallusinaatio

05.09.2020 21:24:36 | 21:25:17
#384184 [+-] Piilota Suosittele

Pandat kuvataan aina leppoisina karvapalloina, mutta se on kuitenkin karhu saatana, joka pystyy tappamaan ihmisen yhdellä huitaisulla.

05.09.2020 22:56:19
#384222 [+-] Piilota Suosittele

>>384184 en ihan tohon yhteen iskuun usko, mutta on tappamiseen kyllä. Eihän tollanen panda paina kuin noin 110 kiloa keskimäärin. On silti mahdollista kyllä ihmisetkin on tappanut ihmisiä yhdellä nyrkin iskulla.

05.09.2020 23:07:06
#384226 [+-] Piilota Suosittele

>>384222
Joutsenella riittää siiveniskussa voima katkaisemaan ihmiseltä luut.
Kyllä tuollainen pieni vain satakiloinen karhu repäisee vittuuntuneena ihmiseltä kynsillään perkeet pihalle.

06.09.2020 00:17:19
#384282 [+-] Piilota Suosittele

>>384276
Itse nyrkkeilyä nulikasta asti harrastaneena en allekirjoita tuota.
Tai tietenkin riippuu hanskoista. Jotkut puolen unssin säkkihanskat ovat jo oikeastaan ase verrattuna isoihin 16-20 unssisiin sparrihanskoihin.

06.09.2020 01:03:45
#384292 [+-] Piilota Suosittele

>>384282 Tästä on vaan ollut juttua, että tyyppejä harvemmin kuoli ottelussa tai ottelussa saatuihin vammoihin aikoina kun ei käytetty hanskoja. Yksi suuri syy tohon on myös se, että nyrkkeily on teknillisesti kehittynyt erittäin paljon noista ajoista

06.09.2020 01:12:43
#384296 [+-] Piilota Suosittele

>>384292
Silloin, kun nyrkkeilyssä ei vielä käytetty hanskoja oli se sitä englantilaista herrasmies nyrkkeilyä. Leuka pystyssä,rinta rottingilla ja pyöritellen nyrkkejä väärinpäin navan korkeudella.

06.09.2020 02:43:22
#384320 [+-] Piilota Suosittele

>>384297 Esimerkiksi idässä on pidemmän aikaa ollut ihan normaalia niin sanotusti kovettaa rystysiä ranteita ja sääriä hakkaamalla niitä bambuihin sun muihin. Muistan joskus nähneeni dokumentin, jossa oli joku vanha japanilainen karateka joka oli hakannut rystysiään puuhun niin monta kertaa, että nyrkkistä ei erottanut enää yksittäistä rystystä.

[ 12 viestiä | ]