perse perse
Ostin uusimman Geforcen Ostin uusimman Geforcen
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Controversial Statue Controversial Statue
Olet isi Olet isi
Tallan uusivuosi Tallan uusivuosi
nahkhiir nahkhiir
Etsi piste Etsi piste
E3 2019 Dub E3 2019 Dub
sohva sohva
Veronmaksaja Veronmaksaja
benis benis
Melkoinen uni Melkoinen uni
kaupassa byöräily gielleddy kaupassa byöräily gielleddy
hei hei mitä kuuluu hei hei mitä kuuluu
Ihana naikkonen Ihana naikkonen
kalevalan gondola kalevalan gondola
Rush b blyat Rush b blyat
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
bulgaba! bulgaba!
Huumeet on parasta huumetta Huumeet on parasta huumetta
Se parempi AK Se parempi AK
Valkotakkipyskopatia Valkotakkipyskopatia
Savage 💪 Savage 💪
 843 näyttökertaa, 14 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 24.08.2020 11:01:15
[ + 1 | ]

Säätiedotus

[46842] [Säätiedotus] [0.00s]

ruotsi

(146)  · 

sää

(25)
24.08.2020 20:53:03
#378920 [+-] Piilota Suosittele

>>378915 Niinhän se saattaa tehdäkki. Väitätkö vastaan? Onhan saharassaki joskus ollu kasvillisuutta paljonkin. Ainoa vaan että nuilla muutoksilla tarkoitetaan ettei ne tapahdu välttämättä meidän elin-iän aikana.

24.08.2020 21:32:37
#378943 [+-] Piilota Suosittele

>>378930 joo ei kaikki olekkaan ihmisten aiheuttamia. Maailma muuttuu aina. Tosin onko tarvetta sitten muuttaa ihmisten toimilla? Ei ja hyvä vaan että vähennetään turhaa taakkaa. Se vaan tarkottaa kans sitä että vähennettäis populaatiota kollektiivisesti. Tosin nyt alkanu vihreet jo puhumaan sellasta että pitäs olla enempi ihmisiä, joka on ihan sairasta ja vastoin vihreitä arvoja.

24.08.2020 21:52:36
#378948 [+-] Piilota Suosittele

>>378943
Jännä homma, että ensin huudetaan mielenosoituksissa, että meillä on tilaa ja samaan hengenvetoon kehotetaan olemaan lisääntymättä.
Sillähän ei ole mitään merkitystä, että kehitysmaissa lisäännytään kuin kanit, koska onhan se jollain tapaa meidän vika.

24.08.2020 23:02:56
#378986 [+-] Piilota Suosittele

>>378948 Näihän se menee. Eiköhä tuo oo selvää että haluavat vain tuhota jollain tavoin länsimaalaiset kulttuurit ja arvot ja tehdä jonkinlaisen hullunkurisen dystopian.

[ 14 viestiä | ]