Ihana nainen Ihana nainen
nikotiinisammakko nikotiinisammakko
Etanan syöttämistä Etanan syöttämistä
Tissit Tissit
dual jatkojohto dual jatkojohto
pilapuhelu pilapuhelu
maaginen seksiasento maaginen seksiasento
Kenway ja Heimosenkeimo pelin jälkeen Kenway ja Heimosenkeimo pelin jälkeen
no luurangs no luurangs
james james
parempaa tarjolla parempaa tarjolla
Tissit Tissit
Vaimo ainesta Vaimo ainesta
terskakampaus terskakampaus
tästä tulee hieno päivä tästä tulee hieno päivä
kissa bendele kissa bendele
lääkeyhtiöt lääkeyhtiöt
Laskiaiskuulat ! Laskiaiskuulat !
Vanhoja puhelimia Vanhoja puhelimia
driftkingz driftkingz
naiset naiset
Pyllerö Pyllerö
Siili hehe Siili hehe
Ihana nainen Ihana nainen
 1 112 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 28.06.2020 17:54:20
[ + 36 - | ]
👑 Plussatuin 28.06.2020.

Epäkorrektit piirroshahmot

[44715] [epakorrektit_hahmot.jpg] [0.19 MB] [850x283] [] []
epakorrektit_hahmot.jpg

28.06.2020 20:54:39
#360517 [+-] Piilota Suosittele

Miten vitussa se on stereotyyppinen? Joo sillä on joku kansallishattu tai joku näköjää, huhhuh, vitun stereotyyppistä

30.06.2020 18:43:55
#361147 [+-] Piilota Suosittele

>>360963 Kiitoksia vaan kovasti. Mutta minä olen vähän ymmälläni, miksi juuri tämä sarjakuva tuntuu olevan niin monelle mieleen? Itse en pitänyt tätä kovinkaan erikoisena, mutta täällä tämä sai plussia enemmän kuin mikään aiemmin postaamani tekele. Sama juttu twitterissä, tämä sai kolme kertaa enemmän tykkäyksiä kuin toiseksi pidetyin sarjakuvani.

30.06.2020 19:06:57
#361152 [+-] Piilota Suosittele

>>361147
>>361149
Kyllä, ajankohtaisuus.

Koska se on ihan vitun naurettavaa, että joku voi lähettää suuryrityksille "loukkaantuneen" viestin somessa ja pakkaukset menee uusiksi. Mä en yhtään ihmettelis jos seuraavaks Angry Birdsin musta lintu pitää poistaa, koska se implikoi mustien pistävän paikkoja paskaks. Ja tottakai ne siat symboloi vittu poliiseja hei haloo! SE MUSTA LINTU ON RASISMI KOSKA LUO VÄÄRÄN KUVAN BLM:STÄ ETTÄ MUSTAT HYÖKKÄIS POLIISEI VASTAAN JA PISTÄIS PAIKKOI PASKAKS!! :DDDDD

Oikeesti, sen takia tätä plussataan.

28.08.2021 00:02:34
#495252 [+-] Piilota Suosittele

>>360820

Se on aivan totta. Olet todella hyvä!
Iskevää, piikikästä. Nerokasta. Mietin sitä peppukipua joka näitä katsoo ja silmät leiskuaa verta.

[ 22 viestiä | ]