Hampaat Hampaat
Kastikemies Kastikemies
Börh ei kuulu luontoon Börh ei kuulu luontoon
Hyvää vuosikertaa Hyvää vuosikertaa
Talvella autoilussa on omat erityiset haasteensa Talvella autoilussa on omat erityiset haasteensa
Tää sukkula ei mee veenukseen Tää sukkula ei mee veenukseen
tekee tiedettä tekee tiedettä
Elämä on rankkaa Elämä on rankkaa
itsepetos22 itsepetos22
Kun ei oo varaa jatkaa takinliepeitä Kun ei oo varaa jatkaa takinliepeitä
Kestääkö? -Kestää. -Ei kestä... Kestääkö? -Kestää. -Ei kestä...
Poista Kebab Poista Kebab
kjehkjehkjeh :D kjehkjehkjeh :D
diy ukulele part 2 diy ukulele part 2
Bed intruder Bed intruder
Kiitos 2019-2019 ;___; Kiitos 2019-2019 ;___;
Pat pat Pat pat
Mielipiteesi on huomioitu Mielipiteesi on huomioitu
räpätäti22 2018 joulun nalkutukset räpätäti22 2018 joulun nalkutukset
On aika transendoitua On aika transendoitua
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Viiden tähden palvelu :) Viiden tähden palvelu :)
Motivational Motivational
Predatori vihaa fasismia Predatori vihaa fasismia
 1 112 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 28.06.2020 17:54:20
[ + 36 - | ]
👑 Plussatuin 28.06.2020.

Epäkorrektit piirroshahmot

[44715] [epakorrektit_hahmot.jpg] [0.19 MB] [850x283] [] []
epakorrektit_hahmot.jpg

28.06.2020 20:54:39
#360517 [+-] Piilota Suosittele

Miten vitussa se on stereotyyppinen? Joo sillä on joku kansallishattu tai joku näköjää, huhhuh, vitun stereotyyppistä

30.06.2020 18:43:55
#361147 [+-] Piilota Suosittele

>>360963 Kiitoksia vaan kovasti. Mutta minä olen vähän ymmälläni, miksi juuri tämä sarjakuva tuntuu olevan niin monelle mieleen? Itse en pitänyt tätä kovinkaan erikoisena, mutta täällä tämä sai plussia enemmän kuin mikään aiemmin postaamani tekele. Sama juttu twitterissä, tämä sai kolme kertaa enemmän tykkäyksiä kuin toiseksi pidetyin sarjakuvani.

30.06.2020 19:06:57
#361152 [+-] Piilota Suosittele

>>361147
>>361149
Kyllä, ajankohtaisuus.

Koska se on ihan vitun naurettavaa, että joku voi lähettää suuryrityksille "loukkaantuneen" viestin somessa ja pakkaukset menee uusiksi. Mä en yhtään ihmettelis jos seuraavaks Angry Birdsin musta lintu pitää poistaa, koska se implikoi mustien pistävän paikkoja paskaks. Ja tottakai ne siat symboloi vittu poliiseja hei haloo! SE MUSTA LINTU ON RASISMI KOSKA LUO VÄÄRÄN KUVAN BLM:STÄ ETTÄ MUSTAT HYÖKKÄIS POLIISEI VASTAAN JA PISTÄIS PAIKKOI PASKAKS!! :DDDDD

Oikeesti, sen takia tätä plussataan.

28.08.2021 00:02:34
#495252 [+-] Piilota Suosittele

>>360820

Se on aivan totta. Olet todella hyvä!
Iskevää, piikikästä. Nerokasta. Mietin sitä peppukipua joka näitä katsoo ja silmät leiskuaa verta.

[ 22 viestiä | ]