Bro Wanted Manygoat Bro Wanted Manygoat
Usan valtio antaaa tapahtua näi Usan valtio antaaa tapahtua näi
selostaja radiossa selostaja radiossa
Nälkä työmaalla Nälkä työmaalla
Party perjantai! Party perjantai!
yhteiskunta missä elämme yhteiskunta missä elämme
Tän takia neekerit juoksee nopeasti Tän takia neekerit juoksee nopeasti
Volvo 940 Volvo 940
Pelipöytä Pelipöytä
Älä katso näitä Älä katso näitä
ae86 apu ae86 apu
A.y.p.s 5 A.y.p.s 5
Hörps Hörps
Venäjän jakolinjat sodan jälkeen. Venäjän jakolinjat sodan jälkeen.
how dare you how dare you
Emma on söpö xoxo Emma on söpö xoxo
Kuumottaa vitusti kelan kidutuskoneet Kuumottaa vitusti kelan kidutuskoneet
Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
elämän mysteeri elämän mysteeri
Poopee Poopee
Tiberian Sun 2024 Tiberian Sun 2024
Luolastolainen päiväunilla Luolastolainen päiväunilla
Ihana nainen Ihana nainen
kukkaset kukkaset
 1 108 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 28.06.2020 17:54:20
[ + 36 - | ]
👑 Plussatuin 28.06.2020.

Epäkorrektit piirroshahmot

[44715] [epakorrektit_hahmot.jpg] [0.19 MB] [850x283] [] []
epakorrektit_hahmot.jpg

28.06.2020 20:54:39
#360517 [+-] Piilota Suosittele

Miten vitussa se on stereotyyppinen? Joo sillä on joku kansallishattu tai joku näköjää, huhhuh, vitun stereotyyppistä

30.06.2020 18:43:55
#361147 [+-] Piilota Suosittele

>>360963 Kiitoksia vaan kovasti. Mutta minä olen vähän ymmälläni, miksi juuri tämä sarjakuva tuntuu olevan niin monelle mieleen? Itse en pitänyt tätä kovinkaan erikoisena, mutta täällä tämä sai plussia enemmän kuin mikään aiemmin postaamani tekele. Sama juttu twitterissä, tämä sai kolme kertaa enemmän tykkäyksiä kuin toiseksi pidetyin sarjakuvani.

30.06.2020 19:06:57
#361152 [+-] Piilota Suosittele

>>361147
>>361149
Kyllä, ajankohtaisuus.

Koska se on ihan vitun naurettavaa, että joku voi lähettää suuryrityksille "loukkaantuneen" viestin somessa ja pakkaukset menee uusiksi. Mä en yhtään ihmettelis jos seuraavaks Angry Birdsin musta lintu pitää poistaa, koska se implikoi mustien pistävän paikkoja paskaks. Ja tottakai ne siat symboloi vittu poliiseja hei haloo! SE MUSTA LINTU ON RASISMI KOSKA LUO VÄÄRÄN KUVAN BLM:STÄ ETTÄ MUSTAT HYÖKKÄIS POLIISEI VASTAAN JA PISTÄIS PAIKKOI PASKAKS!! :DDDDD

Oikeesti, sen takia tätä plussataan.

28.08.2021 00:02:34
#495252 [+-] Piilota Suosittele

>>360820

Se on aivan totta. Olet todella hyvä!
Iskevää, piikikästä. Nerokasta. Mietin sitä peppukipua joka näitä katsoo ja silmät leiskuaa verta.

[ 22 viestiä | ]