millane päivä sul on huomen millane päivä sul on huomen
paska juttu paska juttu
Yle propagandaa taas 14. Yle propagandaa taas 14.
Sannaa taas 🤣 Sannaa taas 🤣
PS PS
nyt on aika elää nyt on aika elää
mukavat naapurit mukavat naapurit
Tämä on vettä Tämä on vettä
Pedari Pedari
2 rikollista 2 rikollista
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 10
Ei meillä ole korruptiota.. Ei meillä ole korruptiota..
Vaadimme Udmurtti reservaatteja Savolaisille Vaadimme Udmurtti reservaatteja Savolaisille
Arja Laine Arja Laine
yhdessä ihanampi yhdessä ihanampi
Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden? Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden?
Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa? ÄO 180 Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa?  ÄO 180
Trollin takaa paljastuu ryssä Trollin takaa paljastuu ryssä
ei oikeen onnistunu ei oikeen onnistunu
Joo "Se on pelkkää salaliittohuuhaata" Joo "Se on pelkkää salaliittohuuhaata"
Joulukalenteri Luukku 8 Joulukalenteri Luukku 8
juoppo maalari juoppo maalari
Remonttitarvikkeet Remonttitarvikkeet
Joulukalenteri Luukku 7 - hapsi_ Joulukalenteri Luukku 7 - hapsi_
 1 658 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 29.05.2020 19:45:16
[ + 13 - | ]

Muuttunut armeija.

[43669] [sotakertomuksia.png] [0.13 MB] [750x3067] [] []
sotakertomuksia.png

armeija

(128)  · 

tupa

 · 

sekatupa

 · 

naiset

(105)  · 

miehet

(28)
29.05.2020 20:18:50
#348304 [+-] Piilota Suosittele

2002 muijat oli mun vierus tuvassa. Nykyaikana ne ois samassa tuvassa. Ja juuri niin kuin Monskuu ne tähän piirsi.

29.05.2020 20:22:01
#348305 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ois semmonen toive, että ujuttasit johonki tulevaan sarjikseen jonku pienitissisen ku mää niin tykkään niistä. Nää mun omat blosottimet on niin kauhian isot :3

30.05.2020 16:40:35
#348642 [+-] Piilota Suosittele

>>348475 On on kokeilu asteella jossain upseerikokelailla. Mut luulen et tulee sit ongelmia kun alokkaita aletaan laittamaan samaan tupaan. Mut ei nuo päättäjät taas oo kauheesti ajatellu kun esim vaatteet kuulemma nyt vaihdetaan sit eri paikassa eli tulee kauheeta eestaas ravaamista ja ja.

06.05.2024 03:48:50
#619125 [+-] Piilota Suosittele

Onneks kävin inssin aikana jolloin sekatupia ei ollu. Olin heti alusta 3viikkoa kiinni siellä ja jotenkin onnistuin oleen runkkaamatta, vaikka kerran oli yöllä lentäny lasti alushousuihin.
Oisin ihan varmaa ehdotellu naikkosille 2-10sec nopeeta testiajoa ja joutunu sotaoikeuteen.

[ 18 viestiä | ]