Milla ja kaljanpuutos Milla ja kaljanpuutos
Joulu meni vituiks Joulu meni vituiks
Sijaisemo Sijaisemo
Kysymys koko luolaston väelle Kysymys koko luolaston väelle
orgasminaattori orgasminaattori
optinen ase optinen ase
Koira tekee tempun Koira tekee tempun
Aikuiselle vai lapsi22 Aikuiselle vai lapsi22
200%:nen jukra 200%:nen jukra
Ärsyttää aina kun käy näin! Ärsyttää aina kun käy näin!
Piilukko Piilukko
itsepetos22 itsepetos22
Börh ei kuulu luontoon Börh ei kuulu luontoon
Kiva tietää loppuu! Kiva tietää loppuu!
Ihmissuhdeneuvoja Ihmissuhdeneuvoja
Heippa! Heippa!
Sudenpentu Sudenpentu
nope nope
Poista Kebab Poista Kebab
Bed intruder Bed intruder
Liam Neesonin kyrpä Liam Neesonin kyrpä
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
tassut :3 tassut :3
perhonen perhonen
 729 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 18:57:12
[ + 5 | ]

terve naapurit

[38745] [0.jpg] [0.05 MB] [430x539] [] []
0.jpg

black

(40)  · 

sabbath

21.01.2020 19:24:10
#296976 [+-] Piilota Suosittele

Vanhaa sabbathia ozzylla voisikin kuunnella naapurista, mutta kun se on arttu paskaria, kasimirin vittuvene, keekin kootut, kassi almaa, jvg ja depis moodia + muuta mölyä mitä en tunnista. No onneksi aina klo 22:01 voi käydä rimputtamassa ovikelloa ja muistuttaa talo.oy:n järjestys säännöissä mainitusta hiljaisuudesta ja ihme kyllä se on aina mennyt jakeluun.

21.01.2020 22:24:42
#297087 [+-] Piilota Suosittele

Onneks meillä on vitun hyvät eristeet talosa. Yhesä entisessä ei varmaan ollu etes minkäänlaisia eristeitä. Soli helevettiä sielä olemine. Päivisin saatan ratiota kuunnella hilijasella tai jos oikein innostun niin vähän King Diamondia, mutta sitäki ihimiskorville sopivalla voimakkuuella.

21.01.2020 23:46:03
#297128 [+-] Piilota Suosittele

Mul oli joskus semmone työtön äijä naapurina. Esitteli ittensä naapuri partsilta ja sano et jos on oikeen paska päivä tai ilta ni joskus tulee luukutettuu slayerii. Mut tämä tapahtu vaan kerran siinä 2 vuoden aikana mitä siinä asuin. 4-5 aikaan aamuyöstä siihen sit heräsin, ja lähdin töihin.

[ 6 viestiä | ]