en ajattele koskaan en ajattele koskaan
annasku arvaan annasku arvaan
äly puhelin äly puhelin
Herkkuja ruokapöytään Herkkuja ruokapöytään
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Pimpuls Pimpuls
vielä sen kiinni saan :3 vielä sen kiinni saan :3
kys kys
viksu neekeri viksu neekeri
Maatuskanliha pullia Maatuskanliha pullia
uwu uwu
ny lähtee ny lähtee
Taitava nainen Taitava nainen
Kun mikään ei riitä Kun mikään ei riitä
rasvatkaa perseet rasvatkaa perseet
Assburger kissa Assburger kissa
Tissit Tissit
naisten kirjallisuus naisten kirjallisuus
börheä pokiman börheä pokiman
pajeet sorvaa pajeet sorvaa
Oikea vastaus Oikea vastaus
ny mennää ny mennää
mies reikä mies reikä
Kunnollinen piirretty Kunnollinen piirretty
 1 112 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.95 MB, 1 tiedosto, 05.05.2019 15:04:13
[ + 6 | ]

Ajankohtaisuus

[29185] [v60gqorc.png] [0.95 MB] [581x777] [] []
v60gqorc.png

raketti

(43)  · 

israel

(58)  · 

libanon

 · 

terveiset

05.05.2019 15:56:28
#198423 [+-] Piilota Suosittele

>>198418
Palestiinalaiset ja juutalaiset elivät rauhassa yhteiseloa, kunnes sionistit alkoivat vainoamaan palestiinalaisia perustamalla laittomasti Israelin valtion.

05.05.2019 16:37:16
#198440 [+1] Piilota Suosittele

Siellä on fiksua porukkaa. Palestiinalaiset (jordaniasta alunperin kotoisin) ampuvat -40luvun katjusha tyyppisiä raketteja rajan yli ja iipot ampuu patriot ohjuksilla niitä alas, jonka jälkeen iipot tekee kostoiskun jonka taas hamas/plo (mitä niitä nyt onkaan) kostaa sen ampumalla raketteja tai kivääri tulta rajanyli ja tämä paska jatkuu maailman tappiin asti kun kummallakin puolella ollaan omasta mielestä oikeassa ja oikeutetaan sen perusteella kaikenlainen terrorismi puolin ja toisin. Samaan aikaan kaikki alueella asuvat saavat maksaa ja kärsiä tästä nokittelusta jolle ei näy loppua. Toinen yhtä hullu paikka on Afganistan jossa heimojen välillä riidellään jostain 50-300vuotta sitten tapahtuneesta väitetystä vääryydestä olkoon se aitakivi tai riisivarkaus tai syytös että joen yläjuoksulla asujat tekevät tarpeensa jokeen, sen takia siellä on meininki kuin jossain jengi lähiössä, eli eksy väärään napurustoon ja sulta lähtee henki kun joku sun sukulaisesi pölli 90v sitten säkin rehua kostona 150v sitten tapahtuneesta kangasvarkaudesta joka taas oli kosto aiemmasta karjavarkaudesta joka taas oli kosto aiemmasta jne jne. Tuntuu että tietyillä alueilla nautitaan riitelystä, tappelemisesta ja pelkästään riidan haastamisesta ja vittuilusta.

27.11.2021 21:17:41
#521487 [+-] Piilota Suosittele

>>198423 Israel ei ole millään tasolla laiton maa. Ei kannattaisi uskoa moista propagandaa palestiinalaisilla. PS: ennen kuin olkihattuilet lähteen esittäjän vakaumuksella kannattaa kuunnella videon asiat ja argumentit. https://youtu.be/zamoa6zq8GA

[ 8 viestiä | ]