sadpianomusic.mp3 sadpianomusic.mp3
Hitler välitti japanilaisista. Hitler välitti japanilaisista.
Mitä muutakaan odotitte? Mitä muutakaan odotitte?
Kaunista Kaunista
Willem ja Noidan käsikirja Willem ja Noidan käsikirja
Max Burger Max Burger
aaaaaaaaAAAAAAAAA aaaaaaaaAAAAAAAAA
Päivän tietopläjäys Päivän tietopläjäys
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Totuus mikki hiirestä Totuus mikki hiirestä
Vegaanit servattu Vegaanit servattu
Yhdysvaltojen öljysodat Yhdysvaltojen öljysodat
Puun ja börheän välissä :3 Puun ja börheän välissä :3
kattelee kattelee
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Lapsuus ilman traumoja ei ole mitään Lapsuus ilman traumoja ei ole mitään
Kutittaako palleja ? Kutittaako palleja ?
Rikkaan ja köyhän ero Rikkaan ja köyhän ero
Esko kokeilee erilaisia shampoita Esko kokeilee erilaisia shampoita
Kerien altaaseen Kerien altaaseen
Tinder Surprise! Tinder Surprise!
Sillee siin sit kävi Sillee siin sit kävi
Bosgi vasten bosgea börh börh :3 Bosgi vasten bosgea börh börh :3
Aamumurot väärään kurkkuun Aamumurot väärään kurkkuun
 753 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 11:58:36
[ + 1 - | ]

Näin kävi

[20149] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1080x717] [] []
tiedosto.jpg

red dead redemption

(5)  · 

muut

 · 

pelit

(10)
05.11.2018 00:51:22
#118088 [+-] Piilota Suosittele

Hitman, RDR 2, Spiderman ja (niille jotka siitä tykkää) Smash Bros Ultimate ainoot pelattavat pelit koko kavalkadista. Ainoa täyden kympin peli koko kastista Spiderman.

Hyvä vuosi pojat. Säälikset koko kasan jo ostaneelle.

05.11.2018 17:30:33
#118282 [+-] Piilota Suosittele

>>118088

Hommattuna vain Hitmanin ilmaisosat, koska niiin pitkä steam backlogi etten tarvitse enää mitään pelejä ikinä, paitsi jos tulee hyvä peli ;__;

26.10.2020 13:27:11
#403005 [+-] Piilota Suosittele

Jälkikäteen tuumattuna: Super smash ihan turha (yli hypetetty), Forza juu ei(en ole enää juniori), tomb raider ei niin mitään huvia, spöder mannea en onneksi edes hommannut, call of duty ja fallout samaa mitä ennenkin, hitman ; assasins greedi nyt jotain hupia.

[ 4 viestiä | ]