Varmaan oli kovaa tavaraa Varmaan oli kovaa tavaraa
Taitava nainen Taitava nainen
haddock näyttää jutkulle haddock näyttää jutkulle
Nykymedia Nykymedia
Chaos tapaa ekan kerran Black Templarin Chaos tapaa ekan kerran Black Templarin
hiace biisi hiace biisi
parempi kuin jurase park parempi kuin jurase park
paluu alkuun paluu alkuun
Idiocrasy olikin dokumenttiohjela Idiocrasy olikin dokumenttiohjela
uwu uwu
mullekkin hiustenleikkuu mullekkin hiustenleikkuu
ässä hihasta ässä hihasta
juutalaisten salajuoni juutalaisten salajuoni
pakottava tarve rapsuttaa pakottava tarve rapsuttaa
Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta
pallero pallero
mamma kertoo mamma kertoo
Vihhu näit oravia on muutenki liikaa Vihhu näit oravia on muutenki liikaa
näin saat kavereita näin saat kavereita
faijavitsejä faijavitsejä
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
Mummon köyrintäbussi Mummon köyrintäbussi
paljon asiaa paljon asiaa
täällähän on pehmeä täällähän on pehmeä
 753 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 11:58:36
[ + 1 - | ]

Näin kävi

[20149] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1080x717] [] []
tiedosto.jpg

red dead redemption

(5)  · 

muut

 · 

pelit

(10)
05.11.2018 00:51:22
#118088 [+-] Piilota Suosittele

Hitman, RDR 2, Spiderman ja (niille jotka siitä tykkää) Smash Bros Ultimate ainoot pelattavat pelit koko kavalkadista. Ainoa täyden kympin peli koko kastista Spiderman.

Hyvä vuosi pojat. Säälikset koko kasan jo ostaneelle.

05.11.2018 17:30:33
#118282 [+-] Piilota Suosittele

>>118088

Hommattuna vain Hitmanin ilmaisosat, koska niiin pitkä steam backlogi etten tarvitse enää mitään pelejä ikinä, paitsi jos tulee hyvä peli ;__;

26.10.2020 13:27:11
#403005 [+-] Piilota Suosittele

Jälkikäteen tuumattuna: Super smash ihan turha (yli hypetetty), Forza juu ei(en ole enää juniori), tomb raider ei niin mitään huvia, spöder mannea en onneksi edes hommannut, call of duty ja fallout samaa mitä ennenkin, hitman ; assasins greedi nyt jotain hupia.

[ 4 viestiä | ]