Parempi maailma Parempi maailma
The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood
Maksa sano poks Maksa sano poks
Jukka Jukka
Aku Aku
Musavideo - We Were Soldiers / M.M. (John Wick soundtrack) Musavideo - We Were Soldiers / M.M.  (John Wick soundtrack)
Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli
Kikkailua Kikkailua
Miesten sukat naisille Miesten sukat naisille
Yllätys Yllätys
Mamuista M Mamuista M
Pornogifu Pornogifu
Ei ees purru... Ei ees purru...
Paris oppii uutta Paris oppii uutta
pilviveikon smiley kaari pilviveikon smiley kaari
Runkkaamisen alkeet Runkkaamisen alkeet
I will haz cheezburger I will haz cheezburger
vittu anime tissit vittu anime tissit
Hanavesiytyminen Hanavesiytyminen
LOL LOL
Kelly Kelly
Börheät tuulet puhaltavat Börheät tuulet puhaltavat
Kerrankin kunnolla perusteltu ostos :D Kerrankin kunnolla perusteltu ostos :D
Miksi homot tunkee juttuja perseeseen? Miksi homot tunkee juttuja perseeseen?
 1 193 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 12.07.2019 11:37:00
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 12.07.2019.

dataus systeemi

[31977] [0.jpg] [0.22 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

tietokone

(103)  · 

x-wing

 · 

1993

 · 

pelit

(10)
12.07.2019 17:32:07 | 21:34:14
#225345 [+-] Piilota Suosittele

Jos kuva on moderni, niin aika muikea retrosetuppi.

Itse en jaksaisi mennä noin pitkälle. Näyttö olisi luultavasti lituska; putki on toki parempi mutta kenellä on enää tilaa sellaiselle. Koneessa olisi ihan varmasti ssd-levy sisällä, ja jos olisi tarkoitus pelata vakavissaan niin joikkariksi olisi mitä luultavimmin viritelty jokin moderni.

12.07.2019 17:57:14
#225361 [+-] Piilota Suosittele

Tjohan on helppo testata. Kuva alnuperäisenä jakoon. Näkee metadatasta millä scannerilla tai kameralla otettu. Ja nyllä. 94 oli laitteita joilla tuollaista sai aikaan. Niitä vaan ei löytynyt perus bittinikkarilta.

03.09.2024 16:20:42
#645126 [+-] Piilota Suosittele

>>225345 ennen kun pixeleitä oli vähän ne käytti kuvaputken sumentavaa kuvaa eduksi. sama peli litteällä näytöllä ei näytä yhtä hyvältä.

[ 16 viestiä | ]