Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Kahlitsisin Kahlitsisin
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Ette mulkerot usko vai? Ette mulkerot usko vai?
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää. Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.
Homo Homo
Rita Behm Rita Behm
Työttömän arkea Työttömän arkea
Maustemies Maustemies
Perkele, kuvakommentti Perkele, kuvakommentti
Death by snu snu! Death by snu snu!
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Äbäläwäbälä! Äbäläwäbälä!
Koko vuoden fiilis. Koko vuoden fiilis.
Rat Rat
Jonnet ei muista. Jonnet ei muista.
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Dumb cunt Dumb cunt
Bojoing! Bojoing!
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Vammattikieltä Vammattikieltä
Justice Justice
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
 982 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.64 MB, 1 tiedosto
25.06.2022 21:00:50
[ + 3 | ]

Valupertin juhannuspaukku

[65336] [20220625_205420.jpg] [2.64 MB] [3024x4032] [] []
20220625_205420.jpg

valupertti

(86)  · 

paukku

(12)
25.06.2022 23:04:51 | 23:07:55
#580976 [+-] Piilota Suosittele

Dr. Pepperiä, jossa on halvinta ja pahimman makuista virolaista 80-volttista yleispuhdistusainetta (Taxi 80 tai muu Kochin valmistama puhdistusaine)?

Morganin sijaan itse suosin tummassa Krakenia (jos haluaa makeampaa) tai Caribbaa, Bacardia tai Havanaa. Myös Tobacco -rommi on hyvää, hieman erilaista tosin.
Ja monesti Vergin spicedia aliarvioidaan ja mollataan koska "se nyt on virolainen Vergi", mutta se spiced on hyvää. Päinvastoin kuin Vergin tumma saati vaalea (jotka ovat kehnoja).

25.06.2022 23:53:25
#580991 [+-] Piilota Suosittele

Dr. Pepperillä tuli joskus blandattua alle kolmemetrisellä minikolonnilla tislattua lähes juomakelvotonta pontikkaa 1:1. Talousspriin tai kolinan kanssa en ole sen peittovaikutusta kokeillut.

[ 6 viestiä | ]