Yleisesti olen sitä mieltä ollut aina. Venäjältä ei tule muuta kuin valhetta ja vaikeutta. Ne elää valheilla ja valehtelulla. Kuinka muutoin se olisi venäjä?
[
5 viestiä
|
]
⭰
Työttömän arkea
Fantasea
Valupertin kesämökki
Visa pystyyn
Koko vuoden fiilis.
Sunnuntain synnit
Kaverit kaljalla
Avril
Sarummman!
Totta joka sana!
hevit huutikset
Akulla on kunnon yrtit
Kaljantai!
Lohdutti kamuansa
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.