Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Raakaa peliä Raakaa peliä
Anna Abreu Anna Abreu
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Koko vuoden fiilis. Koko vuoden fiilis.
Homo Homo
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Nyt suudelkaa Nyt suudelkaa
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
Bojoing! Bojoing!
BURN BURN
Tunnin heittelyn tulos Tunnin heittelyn tulos
Berjantaibers Berjantaibers
Perkele, kuvakommentti Perkele, kuvakommentti
/ __ \ / __ \
Nönnönnöö Nönnönnöö
Perjantaibylle Perjantaibylle
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Me too saatana! Me too saatana!
Keke hoitaa Keke hoitaa
Erilaisia kahvilaatuja Erilaisia kahvilaatuja
Puutteesta se johtu Puutteesta se johtu
hevit huutikset hevit huutikset
 1 251 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 13.04.2019 11:06:16
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 13.04.2019.

Mestari on tulossa

[27694] [57f811dd.jpg] [0.33 MB] [1920x1080] [] []
57f811dd.jpg

mestari

(37)  · 

jussi halla-aho

(60)
13.04.2019 12:19:33
#186775 [+-] Piilota Suosittele

>>186752
Et ilmeisesti tienny, mut tää kuva on otettu 2002 kun venäjä yritti salaa hyökätä suomeen, mutta onneksi mestari oli rajalla vastassa.

14.04.2019 11:59:19
#187495 [+-] Piilota Suosittele

>>187482
En tiiä onko otettu kännykkä kameralla vai ihan perinteisellä. Kännyn kuvat on yleensä sumeempia (ainaki mun paska kännyt :D) joten veikkaisin että oikeella kameralla tai sitte kännykällä jossa on objektiivi tai avaruustegnologiaa.

14.04.2019 15:14:53
#187630 [+-] Piilota Suosittele

>>187619
Handjob?

Kyl mäkin aikasemmin piirtelin paljon värikynillä, mut ilman fotaria kukaan muu kuin minä ei ois saanut sekasotkusta selvää, jos se photaroitavaks oli menossa.

Omat koodit ja sillee, ei niitä kaikille jaksa selitellä.

Tulisit varmaan @alchemilla1 :n kanssa hyvin juttuun maalauksen osalta.

14.04.2019 15:18:25
#187638 [+-] Piilota Suosittele

>>187635
Kyl mä joskus pentuna tykkäsin piirrellä. Iha muksuna tykkäsin värittääkki. Kouluikäsenä sitte lyjäril vaa. Nykysin sitte piirtelen tietokeella tolla paintilla kirkkoveneitä ja karvasia tatteja.

14.04.2019 15:19:22
#187639 [+-] Piilota Suosittele

>>187631
Mut siitä puuttuu niin paljon tärkeitä ominaisuuksia, että se taitaakin sitten olla se kilpailurajoituskysymys. Sama kuin paskan Windows Media Playerin kanssa?

14.04.2019 18:22:37
#187733 [+-] Piilota Suosittele

>>187639
No siis ku huviksee noita teen jos teen ja kun teen. Oisha joku kuvakauppa paree mut kinostele ostaa. Ainaha vois waree mut näh. Videotki editoin Windos Movie Makeril :D

[ 21 viestiä | ]