Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
Ois makee paikka asua Ois makee paikka asua
Rodeo time! Rodeo time!
Totuus Totuus
Fuu fuu! Fuu fuu!
Nazis Nazis
Kahlitsisin Kahlitsisin
Nii saatana Nii saatana
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää. Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.
Perjantai bylle Perjantai bylle
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
Berjantaibers Berjantaibers
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Äbäläwäbälä! Äbäläwäbälä!
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Sinne siis Sinne siis
Apustus Apustus
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Homo Homo
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Nyt suudelkaa Nyt suudelkaa
Hyppäisin kyyiin Hyppäisin kyyiin
Mountainin vaimo Mountainin vaimo
Tästä Putte muistetaan Tästä Putte muistetaan
 921 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto, 04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(86)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]