Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Camren Bicondova Camren Bicondova
Hieno firma Hieno firma
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
valupertinnussima valupertinnussima
Nyt tulee spremaa Nyt tulee spremaa
Oida Oida
Fantasea Fantasea
Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Raakaa peliä Raakaa peliä
Muutos Muutos
Me too saatana! Me too saatana!
Dumb cunt Dumb cunt
Pääsiäiseen valmistautuminen Pääsiäiseen valmistautuminen
Kjäh röh! Kjäh röh!
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Callahan Callahan
Justice Justice
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Rita Behm Rita Behm
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
 964 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
21.11.2021 14:31:59
[ + 8 - | ]

Lapsia pitää suojella

[58752] [185571.jpg] [0.13 MB] [780x960] [] []
185571.jpg

pakolainen

(47)  · 

polizei

21.11.2021 18:54:44
#519164 [+3] Piilota Suosittele

Oi jukolauta, Dogs of Berlin sittenkin saamassa kakkoskauden ja pitäisi alkaa 3.12.

Sen verran hyvin kertoi Saksan maahanmuuttajarikollisuudesta ja meiningistä, että päätyi naftaliiniin. Netflixiin on tullut useita tällaisia hienoja Euroopan todellisuutta kuvailevia draamasarjoja, joilta sitten on woketettu rahoitukset ja jatkot pois.
Hienoa, että DoB näyttää saaneen jatkoa.
Vielä kun saksalainen Skylines saisi myös jatkoa, jonka ensimmäinen kausi jäi totaalisen kesken.

22.11.2021 00:01:50
#519247 [+3] Piilota Suosittele

>>519231
Niin, eipä ole Kalifaatti -sarjalle vielä toista kautta kuulunut.
Taisi kertoa liian paljastavasti Ruotsin asioista, niin wokettajat ovat jahdanneet rahoja pois, yrittäneet masinoida IMDB:n arvosanan laskua ja häiritä tekijätiimiä.

IMDB:n arvoisanoista tulikin mieleen erään huonon neekerisarjan (whoops, mitä sanoinkaan) jaksossa kerrottu vaiettu totuus, että neekerisarjat saavat paremmat arvosanat ilman ansioita siksi, että ovat neekerisarjoja ja niitä sitten wokettajavasemmistolaisliberaalit käyvät arvioimassa subjektiivisesti antaen kymppiä, vaikka ohjelma olisi ihan shittiä. En nyt muista varmuudella, mutta sanoivatkohan, että keskimäärin yhden numeron verran näillä ohjelmilla on liian hyvät arvosanat.
Ja tämä ihan oikeasti on taivahan tosi kun lukuja katsoo. Pätee muuten kyseiseen kehnoon "komediasarjaankin", Black as Fuck oli sarja tai joku niistä sen tekijän muista lähes saman nimisistä sarjoista.

Mustien sarjoista tosin ne korkeat arvosanat allekirjoitan itse Snowfall -sarjan ja Power -sarjan (ja sen spin-offien) yhteydessä. Erittäin hyviä sarjoja. Powerin taustalla olevan 50 cent -räppärin uusi BMF -sarja on myös ihan ok, mutta ei missään tapauksessa Powerin tasolla.

[ 6 viestiä | ]