Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Miete Miete
jalkapallo jalkapallo
Muh european heritage Muh european heritage
Kuumies Kuumies
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Dodiin Dodiin
Pelastusvene Pelastusvene
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
Nimittäin Nimittäin
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
Hyvä Goy Hyvä Goy
Inhottava pervo Inhottava pervo
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
gay gay
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
yhteinen valuutta yhteinen valuutta
RASMUS RASMUS
totuus sattuu... totuus sattuu...
Lauramme Lauramme
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
@-
 784 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
01.12.2018 21:29:26
[ + 0 | ]

joku Darius

[21132] [tiedosto.png] [0.01 MB] [856x258] [] []
tiedosto.png

amerikka

(101)  · 

trump

(332)
01.12.2018 21:39:30
#127492 [+-] Piilota Suosittele

>>127487 Kyllähän meidän propagandassamme esitellään Venäjän pienimmätkin epäkohdat suurina ongelmina, Kiinassa ja arabimaissa kaikki kiiltää ja Amerikassa on vikana vain Trump.

01.12.2018 21:41:52
#127494 [+-] Piilota Suosittele

>>127492 En ole nähnyt yhtään uutista tai juttua esim. siitä miten venäjän ihmiset voi. Ehkä venäjällä, mutta muualla ei esitetä.
Kirjoita googleen venäjällä ihmiset voi huonosti niin etpä löydä mitään.

02.12.2018 02:42:12
#127628 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole kauaa aikaa kun katsoin jonkun tubettajan vierailua venäjällä. Kyseli ihmisiltä Moskovan torilla mielipidettä Putinista. Suurin osa ei halunnut (uskaltanut) kommentoida. Pieni osa kehui ja vastaava osa varovaisesti arvosteli. Pari hassua uskalsi haukkua pystyyn.

03.12.2018 09:58:51 | 10:00:43
#128042 [+-] Piilota Suosittele

>>127647
Hahhah :D Sen takia niillä on ne kamerat joka autossa. Joita ilman, meillä ei ois mitään videodataa siitä steroidista joka pamahti siellä.

Oispa ollut 1908 hevosillakin kamerat ;)

[ 7 viestiä | ]