Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 140 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Johtajalaakso Johtajalaakso
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
varggi varggi
rasmusta vaihteeksi rasmusta vaihteeksi
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
for-god for-god
Oululaismies Oululaismies
varoitus, lähestytään hervantaa varoitus, lähestytään hervantaa
:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D :D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
Kohtalomme Kohtalomme
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
vitaepro vitaepro
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Antirasistit Antirasistit
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
Demari Demari
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
naama naama
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
@-
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
04.11.2018 12:07:36
[ + 4 - | ]

Suomen vika kaikki taas

[20152] [tiedosto.png] [0.24 MB] [707x317] [] []
tiedosto.png

huku

 · 

neekeri

(1399)  · 

ei

(149)  · 

kiinosta

04.11.2018 12:37:30 | 12:38:38
#117874 [+-] Piilota Suosittele

117871

Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.

05.11.2018 00:48:45
#118087 [+-] Piilota Suosittele

117894

en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.

[ 7 viestiä | ]