Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Tukholman kevät. Tukholman kevät.
Sieg Howl Sieg Howl
RASMUS RASMUS
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
suvakki suvakki
kissat uunii kissat uunii
BAKE IT, BAKE IT GOOD BAKE IT, BAKE IT GOOD
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
Pitbull scum Pitbull scum
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Geenit ja perimä Geenit ja perimä
Vihreät. Vihreät.
nice nice
Toivo elää Toivo elää
Yksi syy vähemmän asua australiassa Yksi syy vähemmän asua australiassa
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Keppihevonen! Keppihevonen!
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Miete Miete
Antirasistit Antirasistit
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
totuus sattuu... totuus sattuu...
Terrorismi Terrorismi
@-
 981 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
21.10.2018 09:23:23
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 21.10.2018.

Antirasistien mietteitä

[19508] [nimeton.png] [0.03 MB] [996x312] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

öyh

(10)
21.10.2018 09:27:22
#111396 [+-] Piilota Suosittele

Suomessa elää ihmisiä vielä huonommissa oloissa kun nämä elintasopakolaiset, niitä sanotaan kodittomiksi ja vähävaraisiksi ja jos nämä "pakolaiset" oikeasti ois paossa joltain vainoojilta ja oli elämään kelvottomista olosuhteista kotoisin niin ne ois kiitollisia että pääsis rauhalliseen, maaplaneeta parhaaseen maahan lepäämään

21.10.2018 12:21:45 | 12:24:22
#111447 [+-] Piilota Suosittele

>>111424 mutta eikö ne vois ottaa vastuuta omasta elämisestä, toimivan yhteiskunnan kulmakivi on se että ihmiset auttaa toinen toisiansa, näille on järjestetty turvapaikka jossa ne voi olla turvassa niitten vaara-ajan verran + kaikki perus hyvinvointiin tarvittavat edellytykset, eikai ne tarvii mitään sokoshotellimajotuksia. Todellisuudessa en minäkään haluis olla niiden kengissä ja todellisuudessa en olekkaan, ne on reissannu ympari maailmaa matkassa mukana leipää ja piimää vaan ettimässä parempaa elättäjää

21.10.2018 12:31:05
#111450 [+-] Piilota Suosittele

>>111447
Puhun ihan yleisellä tasolla. Siis ihmisistä yleensä ja siitä miten he käyttäytyvät ja toimivat. Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia.

21.10.2018 16:17:34
#111520 [+-] Piilota Suosittele

>>111513 Ymmärrän varsin hyvin. "Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia." Tuottavatko kurjat olosuhteet vähemmän kansalaisia, vai tuottavatko ne kansalaisia jotka eivät noudata yhteiskunnan sääntöjä? Perkeleen huonosti muotoiltu lausahdus sinulta. Ei lainkaan totuttua tasoasi. :D

[ 14 viestiä | ]