Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Antirasistien mietteitä Antirasistien mietteitä
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
Obelix ja nyt riitti! Obelix ja nyt riitti!
Mestari Mestari
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Markku Markku
Auto hajosi Auto hajosi
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
Markobouu Markobouu
Eu Eu
Keppihevonen! Keppihevonen!
Miesten vika Miesten vika
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
Juutalaiset Juutalaiset
Kiitos mestari Kiitos mestari
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
Kannattajat Kannattajat
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
Syy on toisissa Syy on toisissa
 1 019 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
24.09.2018 22:58:31
[ + 6 - | ]

Feministit rikkomassa vaakoja

[18313] [vaakoja.png] [0.37 MB] [607x559] [] []
vaakoja.png

feministit

(10)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

vaaka

(9)  · 

läski

(489)  · 

läskit

(8)
24.09.2018 23:00:04
#100988 [+-] Piilota Suosittele

Oikeastihan vaa'at eivät kyllä kerro kenellekään, ovatko nämä ylipainoisia vai eivät. Vaa'at ilmoittavat vain käyttäjänsä painon, ja on käyttäjästä itsestään kiinni, alkavatko hälytyskellot soida vai eivät.

...Ei sen puoleen, että tosiasioiden kaltaiset kiusalliset sivuseikat olisivat koskaan häirinneet tämän kategorian feministejä :-)

27.09.2018 17:11:24
#101934 [+-] Piilota Suosittele

Elikä, kun feministi istahtaa autoon ja auto pikkuisen vääntyy siihen painavampaan suuntaan. Auto pitää tuhota, koska määrittelee läskiksi?

[ 7 viestiä | ]