Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Tanskan menoa Tanskan menoa
vieraslajit vieraslajit
Demari Demari
Vitun natsit Vitun natsit
skankhunt42 skankhunt42
Kohtalomme Kohtalomme
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
Tänään tarjolla Euroopassa Tänään tarjolla Euroopassa
Sensuuri Sensuuri
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
VihreätI VihreätI
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Ikuinen neekerinpyörä Ikuinen neekerinpyörä
Keppihevonen! Keppihevonen!
nice nice
Mamuista M Mamuista M
Persut Persut
Obelix ja nyt riitti! Obelix ja nyt riitti!
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
 993 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]