Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?
Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.
72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.
Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Totuus 3
Ikuinen neekerinpyörä
gay
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
xDDDDDDDDD
Feministien logiikka
Vihreät.
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Liikuviin maaliin harjoituksia
Nykyään mustat vaan vie lahjat
Eu
Idols on rasistinen
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Hyvää tiistaita
Tytöillä on helppoo
joku Darius
Suvakkien viimeinen pelikortti
Jätesäkin kanssa selfiet
Miesten vika
yhteinen valuutta
Vähän kannustusta viikonlopulle
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.