Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
Hitler's Hund Hitler's Hund
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
kot kot
juna.webm juna.webm
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
feels vs reals feels vs reals
Nekromantiaa Nekromantiaa
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
Homer Homer
Neukkujen ilmailusohjelmaa Neukkujen ilmailusohjelmaa
ennen ja jälkeen ennen ja jälkeen
vittu ben ;_; vittu ben ;_;
Ou jea! Ou jea!
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
Splört splyt :D Splört splyt :D
Ammattitason editointi Ammattitason editointi
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
ukrain glory ukrain glory
must obey must obey
what is love what is love
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]