Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

Caspian Sea Monster Caspian Sea Monster
Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta
Benis :D Benis :D
too young to die too young to die
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
tervetuloa länteen tervetuloa länteen
feels vs reals feels vs reals
saattaa olla että riipasen kännin saattaa olla että riipasen kännin
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
silmät sulaa silmät sulaa
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Ou jea! Ou jea!
internetti 101 internetti 101
Blini Kot Blini Kot
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
Homer Homer
Heleät soinnut Heleät soinnut
hyvät ajat hyvät ajat
Kyberneukkula Kyberneukkula
ylvästä ylvästä
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]