Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Kyberneukkula Kyberneukkula
Caspian Sea Monster Caspian Sea Monster
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
hyvää: kakkaa hyvää: kakkaa
Heleät soinnut Heleät soinnut
juna.webm juna.webm
feels vs reals feels vs reals
neukkurikardo neukkurikardo
saattaa olla että riipasen kännin saattaa olla että riipasen kännin
Nussitaan aika-avaruutta Nussitaan aika-avaruutta
ukrain glory ukrain glory
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
Benis :D Benis :D
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
narcs narcs
ylvästä ylvästä
Ou jea! Ou jea!
Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta
Taidetta Taidetta
aoe2 aoe2
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
 917 näyttökertaa, 6 viestiä, 9.4 MB, 1 tiedosto
05.02.2018 15:54:28
[ + 5 | ]

toinen maailmansota

[6912] [ww2.webm] [9.4 MB] [480x360] [] []

ww2

(26)  · 

kartta

(48)  · 

tilanne

(5)
05.02.2018 16:26:35
#25889 [+-] Piilota Suosittele

Samaan aikaan Suomen kikkeli Ruotsi harrasti hapansilakansyöntiä. Meidänkin olisi kannattanut. Ei olisi kukaan yrittänyt tulla edes lähelle.

05.02.2018 18:08:27 | 18:09:02
#25910 [+-] Piilota Suosittele

>>25889
Molotov-Ribbentrop-sopimuksessa jaettiin Eurooppa neukkujen ja sakemannien kesken, Suomi joutuen neukkujen etupiiriin. Ei Suomi voinut seisoa tumput suorassa kun Mainilan laukaukset laukaistiin ja Helsinkiin hyökättiin. Ruotsi julistautui itsensä puålueettåmaksi 1939, mutta se ei olisi merkinnyt ryssille mitään, sillä eiväthän he välittäneet hyökkäämättömyyssopimuksesta, joka solmittiin Puolankin kanssa. Suomi oli neukkujen "tiellä" estämässä heitä valtaamasta Ruotsia, joten meidän tulisi ottaa mieluummin mallia meidän esi-isistämme, ei naapurin homoista.

[ 6 viestiä | ]