Kyllähän ne hyvältä näyttää kun on valittu tarkasti mitä kuvataan, ei paljoa kuvaa elintarvike jonoista, ei kuvaa hirveistä työoloista, ei kuvaa siitä kuinka kouluissa ja armeijoissa oli simputus sallittua, ei kuvaa siitä kuinka kaikesta oli pulaa ja kaikkea oli jonotettava. Niinmpä niin aika kultaa muistot.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
Benis :D
tervetuloa länteen
what is love
Heleät soinnut
Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta