Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Hymyilevä kuu Hymyilevä kuu
Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
rasisti rasisti
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
kohdennettua mainontaa kohdennettua mainontaa
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
äänestä vihreitä äänestä vihreitä
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
RASMUS RASMUS
taidetta taidetta
Kaikki Ryssät maasta pois ja alas punakaarti! Kaikki Ryssät maasta pois ja alas punakaarti!
Ihana pimu Ihana pimu
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
azimi azimi
Lauramme Lauramme
Kun asiakas pyytää tarkistamaan Kun asiakas pyytää tarkistamaan
Turhia kuvia 14 Turhia kuvia 14
Totuus sattuu Totuus sattuu
Muumit Muumit
Uppopaiston määrä Uppopaiston määrä
Se On AiVaN rAaKaA Se On AiVaN rAaKaA
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
 328 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
30.12.2017 01:55:27
[ + 3 - | ]

Totuus sattuu

[4298] [0.jpg] [0.14 MB] [738x1024] [] []
0.jpg

31.12.2017 00:14:00
#15820 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikkäs, voisin lähteä tästä rohkeasti ottamaan haltuun (EN VARASTAMAAN) kamaa lähikaupasta, koska historiallisesti ihmisillä nyt vain on tapana ottaa asioita ilman lupaa.

31.12.2017 11:21:13 | 05:38:54
#15873 [+-] Piilota Suosittele

>>15820

Siitä vaan. Kannattaa sit onnistua siinä yrityksessä muuten saatat saada näpistyksestä tai varkaudesta sakot! Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita. Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet joten ei ole ollut white men privilege jos alat sitä itkemään ja pyytämään anteeksi.

31.12.2017 12:50:38
#15883 [+-] Piilota Suosittele

>>15873
Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita.


Hitler osasi hommansa ja murhasi hienosti miljoonia ihmisiä. Ei onnistuminen tarkoita, että teko on moraalisesti oikein. Hullua, että et tunnu tajuavan tätä itse.

Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet


Ei kai niin ole kukaan väittänytkään?

[ 6 viestiä | ]