Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

win 10 haittaohjelmia win 10 haittaohjelmia
Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan
Vihervasemmistokoira Vihervasemmistokoira
glitteri poni glitteri poni
80's style Dead by Daylight theme 80's style Dead by Daylight theme
Koko perheen kivaa Koko perheen kivaa
Shrip Shrip
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
Hymyilevä kuu Hymyilevä kuu
Sunnuntailakana Sunnuntailakana
Se On AiVaN rAaKaA Se On AiVaN rAaKaA
Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
Death - Spiritual Healing Death - Spiritual Healing
peli teollisuus pähkinän kuoressa peli teollisuus pähkinän kuoressa
Turhia kuvia 11 Turhia kuvia 11
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella. He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.
Pekka Pekka
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR) SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR)
Mainoksia Mainoksia
Asia selvä Asia selvä
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
 288 näyttökertaa, 32 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
03.03.2022 19:39:59
[ + 1 | ]

Mel Gibson kertoi totuuden

[62349] [1ee900043805788e.jpg] [0.04 MB] [474x349] [] []
1ee900043805788e.jpg

03.03.2022 19:47:04
#552048 [+2] Piilota Suosittele

Mel Gibson julistettu idiootiksi Yhdistyneiden kansakuntien
”Ole oma itsesi, ja se riittää” -julistuksen liian kirjaimellisen noudattamisen vuoksi.

03.03.2022 20:07:48 | 20:10:41
#552059 [+1] Piilota Suosittele

>>552048 Varmasti. YK on se satanistien maailmanhallinto jonka kautta he ovat aloittaneet niitä sotia. Juutalaiset ovat perustaneet YK:n maailmanhallinnoksi

04.03.2022 00:37:14
#552153 [+-] Piilota Suosittele

>>552152
Eikös se ollut kaksi euroa per varvi mitä isäsi sulle maksaa?
Kiljuako sä niillä rahoilla teet, vai Lasoliako juot, kun ei muuten kyllä rahat riitä, että haiman saa paskaksi?

[ 32 viestiä | ]