Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Kana Kana
Anolla vaihde päällä Anolla vaihde päällä
Uusi suomalainen katumuoti Uusi suomalainen katumuoti
Death - Spiritual Healing Death - Spiritual Healing
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Pekka Pekka
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Täältä tulloo Täältä tulloo
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Apua pls Apua pls
Pieni mies, iso sielu Pieni mies, iso sielu
Kumpi valehtelee? Kumpi valehtelee?
Kissantai! :333 Kissantai! :333
Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH
Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta
Kuka siellä? Kuka siellä?
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella. He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
Fuel Eater - Soberian Kinship (2018) Fuel Eater - Soberian Kinship (2018)
Asia selvä Asia selvä
vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
 351 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
06.03.2022 23:08:26
[ + 1 - | ]

Venäläiset ruokarekat saapuvat

[62450] [Why-RT-News-Is-Being-Censored.png] [0.67 MB] [847x476] [] []
Why-RT-News-Is-Being-Censored.png

06.03.2022 23:58:05
#553017 [+1] Piilota Suosittele

Ja samaan aikaan pommittaa Ukrainassa sairaalat, koulut ja päiväkodit tomuksi tappaen lapsia.
Ja samaan aikaan pitää pelkohousuna pörssinsä kiinni.
Ja samaan aikaan estää omia kansalaisiaan hamstraamasta kaupoissa.

Ruokarekoissa toki ruokaa ei koskaan ollutkaan, vain lyijyä.

07.03.2022 00:19:52
#553029 [+1] Piilota Suosittele

>>553004 Mietin jo aiemmin, että miksiköhän ne tunkee tuon styroksin pulloon. Luulis olevan nopeempaa ja helpompaa sotkee ensi styroksi jossain isommassa astiassa bensaan ja kaataa sitten pulloon.

[ 11 viestiä | ]