Olisi hyvä tietää mikä on väkivaltaa & vihaa kenenkin mukaan. Ymmärrän ja tuomitsen fyysisen väkivallan, poislukien ylimitoittamattoman itsepuolustuksen. Ymmärrän, enkä hyväksy henkistä terrorisointia, esim. asiatonta jatkuvaa rankemman puoleista vittuilua / arvostelua.
Sitten on nämä "Minä", "Minun säännöt", "Minä olen aina oikeassa, kaikki muut väärässä" jne tapaukset, jotka ovat kasvatuksen, ideologian, tai oman kulttuurinsa tuotoksia ja perseilevät lakia, tai yhteiskunnallista käyttäytymistä, tai yleistä moraalia, tai kirjoittamattomia sääntöjä vastaan, sitten he ihmettelevät MIKSI heitä katsotaan pitkään, MIKSI heitä arvostellaan negatiivisesti, MIKSI heitä vastaan käyttäydytään agressiivisesti.
>>746589 Tässä varmaan viitataan kyselyyn jossa kysymyksen asettelu oli tyyliin: Hyväksytkö miehenä väkivallan naista kohtaa jos hän herjaa sinua, osoittaa sormella ja nauraa, kertoo sukupuolielimestäsi loukkaavia vitsejä äidillesi tai käy kimppuusi puukon kanssa hullunkiilto silmissäsi ja yrität puollustaa itseäsi? Suuri osa miehistä sanoi että kyllä ja sitä sitten luettiin tietyissä piireissä niin, että suuri osa miehistä hyväksyy fyysisen väkivallan naisia kohtaan ja jopa kannustaa siihen.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista
Sähköistä
Uppopaiston määrä
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
rbzSmrt
Kyllä trumputtaja vaan on paras
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.
Anolla vaihde päällä
Josh, missä saha?
Vasen 5, älä leikkaa
Turhia kuvia 12
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta