Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 863 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
Behemoth - Lucifer (Uncensored Version) Behemoth - Lucifer (Uncensored Version)
Saatana on kokojyväleipä! Saatana on kokojyväleipä!
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Apua pls Apua pls
Islam Islam
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Sähköistä Sähköistä
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Dead Inside Dead Inside
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Se On AiVaN rAaKaA Se On AiVaN rAaKaA
Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
niin kaunista musiikkia :3 niin kaunista musiikkia :3
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
Simo Häyhä smash confirmed Simo Häyhä smash confirmed
Munaa vai... Munaa vai...
Turhia kuvia 13 Turhia kuvia 13
 163 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.14 MB, 1 tiedosto
11.04.2026 23:19:18
[ + 1 | ]

Vassarin psykoosit

[87344] [1057.mp4] [2.14 MB] [576x1024] [52.09s] [] []

vassari

(122)  · 

n sana

11.04.2026 23:48:37
#748452 [+1] Piilota Suosittele

Tää on varmaa sukua sille psykoosimuijalle joka räjähtää nollasta sataan nano sekunnissa. On nimittäin samanlainen psykoosisilmä, tai sit se on vain se psykoosi.

12.04.2026 00:10:58
#748455 [+4] Piilota Suosittele

Jo siitä, että naama on kiinni kamerassa ja sylki valuu suupielestä öyhöttäessä kertoo riittävästi,
että täysipäisen kanssa ei olla tekemisissä.

12.04.2026 16:44:58 | 16:45:36
#748536 [+1] Piilota Suosittele

Mä olen opettanut ne jo vajaa 10v sitten, mutta ovat ihan itse ne kaltaistaneet normaaliksi siellä. Ovat isoja ja väkivaltaisia, mutta sanoin että te saatte kyllä turpaan kohta tosta joltain isommalta.

Asuvat Helsingissä, käyvät koulua jossa on paljon neekereitä ja arabeja. Olen opettanut muutaman yksinkertaisen liikkeen, mutta ei niillä puukkoa nyrjäytetä.

[ 8 viestiä | ]