Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Vähä avaruudessa hauskuuttelua Vähä avaruudessa hauskuuttelua
keygen music keygen music
Saksa Saksa
Kuppipäät Kuppipäät
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa
Behemoth - Lucifer (Uncensored Version) Behemoth - Lucifer (Uncensored Version)
Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Asia selvä Asia selvä
Munaa vai... Munaa vai...
Shrip Shrip
Jotain Samaa Jotain Samaa
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
rasisti rasisti
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Turhia kuvia 9 Turhia kuvia 9
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Kun asiakas pyytää tarkistamaan Kun asiakas pyytää tarkistamaan
glitteri poni glitteri poni
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina
 653 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 11:21:22
[ + 7 | ]

azimi

[63562] [azimi.png] [1.05 MB] [720x739] [] []
azimi.png

azimi

 · 

raiskaaja

(38)  · 

pakolainen

(47)
11.04.2022 13:57:31
#562548 [+1] Piilota Suosittele

>>562510
ukrainalaiset tilalle

Parempi ehkä, mutta ei mikään hyvä vaihtoehto ottaa slaavejakaan liikaa. Venäjä hakee ne sitten myös täältä turvaan.

11.04.2022 17:24:13
#562580 [+2] Piilota Suosittele

>>562548 Venäjään ei ole uskominen enään hetkeksikkään, ne tulee joka tapauksessa niin natoon asap ja ukraanalaisia pakolaisia vaan. Turhaa sitä enään on pelätä kun on noin aggressiivinen joka tapauksessa.

11.04.2022 18:30:20
#562601 [+2] Piilota Suosittele

>>562580
Mua ei vaan huvittais lähteä sotimaan muiden sotia. Mitä vittua Turkkikin siinä tekee. Tiedän että valittiin ennen Erdogania mukaan, mutta ei muslimimaita jos saisin päättää.

11.04.2022 19:11:14
#562618 [+2] Piilota Suosittele

>>562601 Mihi sua oltais muka viemäs? Et nää mikään nukke ole mitä liikutellaan kun liitytään natoon muiden sotiin. Ja juu Turkki on aika vihattu maa muutenki. Nyt tosin näyttäytyny hyvässä valossa Ukrainan takia.

11.04.2022 23:03:40
#562679 [+4] Piilota Suosittele

>>562510
Ehdottomasti. Tiukan paikan tullen nämä raiskarit pakenevat taas jonnekin, kun taas ukrainalaiset etsivät aseita nurkista ja käyvät hyökkäävää Venäjää vastaan missä tahansa maassa sillä hetkellä asuvatkaan.

12.04.2022 13:14:48
#562711 [+1] Piilota Suosittele

>>562618
Hah :D silloin olen juuri se nukke jos vaikka baltian maihin hyökättäisiin. Natopyrkimykset pitää tehdä salassa koska suurin osa kansaa ja edustajia jo kannattaa. Venäjän on helppo estää ne jos se saa asiasta vihiä ellei NATO:n sääntöjä muuteta joka veisi aikaa ihan liikaa.

[ 10 viestiä | ]