No nyt on kätevä No nyt on kätevä
Ara - Asuminen Ara - Asuminen
Rassismi apu Rassismi apu
Halloweeni-papan paukku Halloweeni-papan paukku
Isi isi isi isi isi isi isi Isi isi isi isi isi isi isi
Husuttelua Husuttelua
Kissa Kissa
Nirvana Nirvana
Kun kuulin slayjerin käsirauta leikeistä Kun kuulin slayjerin käsirauta leikeistä
♂ Fukkireta ♂ ♂ Fukkireta ♂
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
😂👌👌🔥🔥 😂👌👌🔥🔥
Uskomattomia orgioita Uskomattomia orgioita
Videokokoelma Videokokoelma
Asia meininki Asia meininki
Päästäkää sisään Päästäkää sisään
Ela rokkaa Ela rokkaa
TPS TPS
Imu päälle Imu päälle
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
Halla-aho trollaa Halla-aho trollaa
Puolan Slayjer Puolan Slayjer
Mikäs se siellä sätkii? Mikäs se siellä sätkii?
Tolla muuten mennään kuuhun Tolla muuten mennään kuuhun
 1 017 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 27.05.2025 22:30:43
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 27.05.2025.

Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!

[80933] [Marinin_vika.jpg] [0.16 MB] [1023x1398] [] []
Marinin_vika.jpg

orpo

(23)  · 

purra

(17)  · 

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)  · 

työttömyys

(20)
27.05.2025 23:26:53
#699905 [+6] Piilota Suosittele

>>699885

Joo, EK ja kokkareet haluavat lisää neekereitä lapion varteen nojailemaan ja vassarit haluavat lisää äänestäjiä sossunluukulle.

Lose/lose situaatio.

27.05.2025 23:36:15
#699910 [+4] Piilota Suosittele

Jokaisen euroopan maan pitäisi laittaa ovet kiinni musuilta ja nekruilta niin saisivat talouden kuntoon kun sotakin kolkuttelee ovella. No onneksi on tykin ruokaa eturintamalle kun ei niistä muuhun ole.

27.05.2025 23:38:55
#699912 [+5] Piilota Suosittele

No mitäs ihmiset odotti tapahtuvan, kun ensin painetaan ja jaetaan vitusti vastikkeetonta rahaa? Inflaatio siitä yleensä seuraa ja sitten kun sitä korjataan korkojen nostolla, ei siinä paljoa jää rahaa tuhlattavaksi. Suomessa inflaatio ei ole ollut läheskään niin paha kuin EU:ssa keskimäärin, joten Euroopan Keskuspankin korkopolitiikka söi Suomelta kasvun eväät ja siitä saadaan nauttia työttömyytenä. Se on kuules Norski sillälailla, ettei tuollaisen poronnus-siman kannata ottaa kantaa Suomen talous- ja työllisyyspolitiikkaan, sinulla ei vain ole tarpeeksi tietoa ja ymmärrystä.

28.05.2025 03:25:58
#699941 [+3] Piilota Suosittele

>>699920
Niin, tottakai Marinin vika.

Kenenkä muunkaan? :)

En sano sitä noin, enkä sano sitä Marinin syyksi, mutta jos tällaista postaa, olisi edellishallituksen saman ajan (nyt siis 2021) lukema vakuuttavampi jos se tossa olis.

[ 11 viestiä | ]