Trumpille terveisiä Trumpille terveisiä
Nietzsche oli viisas mies Nietzsche oli viisas mies
8liivit on paras 8liivit on paras
:3 :3
PeliLogiikka - Doom [1993] PeliLogiikka - Doom [1993]
triggered triggered
Bileitten jälkeen Bileitten jälkeen
Tihihii *shart* Tihihii *shart*
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
''S'' stands for? ''S'' stands for?
Söpö saatanallinen skandinaavi Söpö saatanallinen skandinaavi
Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja
Romanttinen ulkoiluretki :3 Romanttinen ulkoiluretki :3
Suomi 100 Suomi 100
100v 100v
Tupa ryskyi Tupa ryskyi
Miten trump näkee maailman Miten trump näkee maailman
Polly haluaa nyt sitä saatanan keksiä! Polly haluaa nyt sitä saatanan keksiä!
:3 :3
roni.obj roni.obj
Sama fiilis luolastosta Sama fiilis luolastosta
Tosi ystävä Tosi ystävä
Uutiskynnys Uutiskynnys
Nigger trigger Nigger trigger
 622 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto, 27.05.2025 22:10:30
[ + 4 - | ]

Raketti

[80932] [313481ba.mp4] [1.77 MB] [360x600] [24.56s] [] []

mies

(576)

perse

(783)

raketti

(43)

idiootti

(125)

wtf

(135)
27.05.2025 22:55:31
#699892 [+-] Piilota Suosittele

Viellä suhteellisen pieni paukku, mutta noin selkää vasten painettuna
ei välttämättä tarvi isoakaan jytkyä, kun saattaa hassusti
alkaa jaloissa esiintymään lievää tunnottomuutta...

27.05.2025 23:48:02
#699917 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä mä kädestä lähettelen vähän kaikkia paitsi noin isoja raketteja, esim. perhonen lentää aika laimeasti ja jää maahan kun sen sieltä pitäisi nousta, lennätän kädestä hanska kädessä ilmaan.

Ei ihan heti tulisi mieleen ampua vaikka Thunder Kingiä tai edes Kissanpierua perseestä väärin päin.

28.05.2025 13:42:53
#699970 [+-] Piilota Suosittele

>>699917 Juu se, että on pikku pieruissa tarkoita sitä, että täytyy täysi idiootti olla.
Isompien paukkujen kädestä ampuminen on aina tietoinen riski.

29.05.2025 00:23:44
#700131 [+1] Piilota Suosittele

Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan, koska muuten en olisi tullut edes katsomaan kun joku toinen ampuu niitä perkeleen hiirenpieruja kun ei tehokkaampia myydä.

[ 6 viestiä | ]