Viellä suhteellisen pieni paukku, mutta noin selkää vasten painettuna ei välttämättä tarvi isoakaan jytkyä, kun saattaa hassusti alkaa jaloissa esiintymään lievää tunnottomuutta...
Kyllä mä kädestä lähettelen vähän kaikkia paitsi noin isoja raketteja, esim. perhonen lentää aika laimeasti ja jää maahan kun sen sieltä pitäisi nousta, lennätän kädestä hanska kädessä ilmaan.
Ei ihan heti tulisi mieleen ampua vaikka Thunder Kingiä tai edes Kissanpierua perseestä väärin päin.
Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan, koska muuten en olisi tullut edes katsomaan kun joku toinen ampuu niitä perkeleen hiirenpieruja kun ei tehokkaampia myydä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
persettä
ei oo helppoo liikenteessäkään
Yksi syy traumoihin
The shithole
Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!)
rasismi on ikuista
Mikäs saatana tämä on
Yritti herättää kamunsa
Koripalloilija ja malli Jekaterina Lisina aviomiehineen