Hyväntekijä Hyväntekijä
Melonipossu ja -pupu Melonipossu ja -pupu
koostevideo koostevideo
Tänään on Ruotsin kansallispäivä Tänään on Ruotsin kansallispäivä
R.I.P. R.I.P.
Pamputin katsomassa matsia Pamputin katsomassa matsia
Young money cash money Young money cash money
Intian ongelmat Intian ongelmat
Suklaaton keksi Suklaaton keksi
Minun munkki :3 Minun munkki :3
Myslimi Myslimi
Metallica - Nothing Else Matters - (William Joseph piano cover) Metallica - Nothing Else Matters - (William Joseph piano cover)
oli jumissa :3 oli jumissa :3
Windows Windows
legomies legomies
Pulaisen jos duud mun linnaan Pulaisen jos duud mun linnaan
tuuletin hitler tuuletin hitler
pissaa tornadoa pissaa tornadoa
Aikamatkaajat Aikamatkaajat
Mainos Mainos
turrit turrit
Muurahaiset päällekkäin, nii Muurahaiset päällekkäin, nii
Niilo eduskuntaan Niilo eduskuntaan
Whee! Whee!
 1 012 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 27.05.2025 22:30:43
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 27.05.2025.

Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!

[80933] [Marinin_vika.jpg] [0.16 MB] [1023x1398] [] []
Marinin_vika.jpg

orpo

(23)  · 

purra

(17)  · 

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)  · 

työttömyys

(20)
27.05.2025 23:26:53
#699905 [+6] Piilota Suosittele

>>699885

Joo, EK ja kokkareet haluavat lisää neekereitä lapion varteen nojailemaan ja vassarit haluavat lisää äänestäjiä sossunluukulle.

Lose/lose situaatio.

27.05.2025 23:36:15
#699910 [+4] Piilota Suosittele

Jokaisen euroopan maan pitäisi laittaa ovet kiinni musuilta ja nekruilta niin saisivat talouden kuntoon kun sotakin kolkuttelee ovella. No onneksi on tykin ruokaa eturintamalle kun ei niistä muuhun ole.

27.05.2025 23:38:55
#699912 [+5] Piilota Suosittele

No mitäs ihmiset odotti tapahtuvan, kun ensin painetaan ja jaetaan vitusti vastikkeetonta rahaa? Inflaatio siitä yleensä seuraa ja sitten kun sitä korjataan korkojen nostolla, ei siinä paljoa jää rahaa tuhlattavaksi. Suomessa inflaatio ei ole ollut läheskään niin paha kuin EU:ssa keskimäärin, joten Euroopan Keskuspankin korkopolitiikka söi Suomelta kasvun eväät ja siitä saadaan nauttia työttömyytenä. Se on kuules Norski sillälailla, ettei tuollaisen poronnus-siman kannata ottaa kantaa Suomen talous- ja työllisyyspolitiikkaan, sinulla ei vain ole tarpeeksi tietoa ja ymmärrystä.

28.05.2025 03:25:58
#699941 [+3] Piilota Suosittele

>>699920
Niin, tottakai Marinin vika.

Kenenkä muunkaan? :)

En sano sitä noin, enkä sano sitä Marinin syyksi, mutta jos tällaista postaa, olisi edellishallituksen saman ajan (nyt siis 2021) lukema vakuuttavampi jos se tossa olis.

[ 11 viestiä | ]