Cheaters Cheaters
paistia paistia
Mikki rekrytoi Minnin Mikki rekrytoi Minnin
Lääke jossa on potkua Lääke jossa on potkua
vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet) vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet)
Pirihattu ja viinapää Pirihattu ja viinapää
Home alone: First blood Home alone: First blood
Steve-3PO Steve-3PO
Nigga moment Nigga moment
Bashar Bashar
Uus vaimo!!😂 Uus vaimo!!😂
Luukku 11 Luukku 11
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14
Whee! Whee!
Roach Roach
Laulun mies Laulun mies
Edestä pois, että näkyy. Edestä pois, että näkyy.
valmiina palvelukseen :3 valmiina palvelukseen :3
HAHAHA HAHAHA
ei voi halata kaikkia kissoja ei voi halata kaikkia kissoja
Dick unit Dick unit
Paint-joulukalenteri 2019 - Luukku 21 Paint-joulukalenteri 2019 - Luukku 21
Juoksuhiekat :D Juoksuhiekat :D
Kunnon luukku 17! Kunnon luukku 17!
 1 012 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 27.05.2025 22:30:43
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 27.05.2025.

Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!

[80933] [Marinin_vika.jpg] [0.16 MB] [1023x1398] [] []
Marinin_vika.jpg

orpo

(23)  · 

purra

(17)  · 

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)  · 

työttömyys

(20)
27.05.2025 23:26:53
#699905 [+6] Piilota Suosittele

>>699885

Joo, EK ja kokkareet haluavat lisää neekereitä lapion varteen nojailemaan ja vassarit haluavat lisää äänestäjiä sossunluukulle.

Lose/lose situaatio.

27.05.2025 23:36:15
#699910 [+4] Piilota Suosittele

Jokaisen euroopan maan pitäisi laittaa ovet kiinni musuilta ja nekruilta niin saisivat talouden kuntoon kun sotakin kolkuttelee ovella. No onneksi on tykin ruokaa eturintamalle kun ei niistä muuhun ole.

27.05.2025 23:38:55
#699912 [+5] Piilota Suosittele

No mitäs ihmiset odotti tapahtuvan, kun ensin painetaan ja jaetaan vitusti vastikkeetonta rahaa? Inflaatio siitä yleensä seuraa ja sitten kun sitä korjataan korkojen nostolla, ei siinä paljoa jää rahaa tuhlattavaksi. Suomessa inflaatio ei ole ollut läheskään niin paha kuin EU:ssa keskimäärin, joten Euroopan Keskuspankin korkopolitiikka söi Suomelta kasvun eväät ja siitä saadaan nauttia työttömyytenä. Se on kuules Norski sillälailla, ettei tuollaisen poronnus-siman kannata ottaa kantaa Suomen talous- ja työllisyyspolitiikkaan, sinulla ei vain ole tarpeeksi tietoa ja ymmärrystä.

28.05.2025 03:25:58
#699941 [+3] Piilota Suosittele

>>699920
Niin, tottakai Marinin vika.

Kenenkä muunkaan? :)

En sano sitä noin, enkä sano sitä Marinin syyksi, mutta jos tällaista postaa, olisi edellishallituksen saman ajan (nyt siis 2021) lukema vakuuttavampi jos se tossa olis.

[ 11 viestiä | ]