Animen vaarat Animen vaarat
Oh shib Oh shib
Legit Legit
Mitä ponnekkaammin.. Mitä ponnekkaammin..
we are dogs and we like socks we are dogs and we like socks
Oven koputtaminen on meemi Oven koputtaminen on meemi
kirveelle töitä kirveelle töitä
Ei tekosyitä! Ei tekosyitä!
Koiran ilo sateesta Koiran ilo sateesta
i don't really know what hell is this meaning i don't really know what hell is this meaning
roope roope
hyvä gif hyvä gif
It's super börhffective :333 It's super börhffective :333
No welding No welding
Rattorikuiskaaja Rattorikuiskaaja
UGANDA WARS UGANDA WARS
Juuh okei Juuh okei
Lempituoli on lempituoli :3 Lempituoli on lempituoli :3
Arkistoon Arkistoon
No nyt y,,ärrän No nyt y,,ärrän
jos olisin.. jos olisin..
symetria ebin symetria ebin
Valinta on sinun! Valinta on sinun!
DO YOU KNOW DE WAY DO YOU KNOW DE WAY
 674 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 2 tiedostoa, 01.05.2021 09:38:12
[ + 3 | ]

Demarit ja kokkarit

[53535] [20210430_141324.jpg] [0.11 MB] [1080x1156] [] []
20210430_141324.jpg
[53534] [20210501_085121.jpg] [0.11 MB] [1080x713] [] []
20210501_085121.jpg

demarit

(141)  · 

kokoomus

(99)
01.05.2021 09:53:56 | 09:54:24
#460395 [+-] Piilota Suosittele

Älkää sitten ihmetelkö,jos Halla-Ahosta tulisi joskus pm-ehdokas, että jerkku ei riitä kuin korkeintaan vähemmistöhallitukseen,jos siihenkään, kun päänaukominen on sen tapaista muihin puoleisiin päin, ettei kukaan halua tehdä yhteistyötä persujen kanssa.

01.05.2021 10:13:06 | 13:39:36
#460400 [+-] Piilota Suosittele

>>460395
Mitä jos ne saaki enemmistön, eikä tarvitse kavereita. Tai jos tarvitseeki, niin keskusta ja RKP tulee aina apuun, pyytää kuka vaan, koska on tärkeämpää "olla ytimessä kuin ulkona"...

[ 6 viestiä | ]