Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
Pari kertaa harjoiteltu Pari kertaa harjoiteltu
Mmm Mmm
Coolerin vaihto Coolerin vaihto
ryhmä-turppi ryhmä-turppi
Taistelu vihreästä timantista Taistelu vihreästä timantista
Ryöstö yritys Ryöstö yritys
Ryynikännit Ryynikännit
False Positive - Detained False Positive - Detained
Ei me mitään tehty :3 Ei me mitään tehty :3
Mites nyt suu PANNAAN hapsi_? Mites nyt suu PANNAAN hapsi_?
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
mmmmm mmmmm
niin kaunista niin kaunista
Chicken legs Chicken legs
The♂Gaywitness ♂ The♂Gaywitness ♂
Huumevalistusta Huumevalistusta
Suvakkia ei silti kiinnosta Suvakkia ei silti kiinnosta
Homopoika Homopoika
moi pitää mennä moi pitää mennä
Boop :3 Boop :3
Minusta tulee johtajanne :3 Minusta tulee johtajanne :3
not sure if nautinko not sure if nautinko
Se oli tuhat Galaksin credittiä Se oli tuhat Galaksin credittiä
 801 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.51 MB, 5 tiedostoa, 29.11.2024 21:19:07
[ + 3 - | ]

Kuvasia

[75260] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [637x638] [] []
tiedosto_1.jpg
[75259] [tiedosto_2.jpg] [0.2 MB] [1440x1080] [] []
tiedosto_2.jpg
[75258] [tiedosto_3.jpg] [0.04 MB] [475x750] [] []
tiedosto_3.jpg
[75257] [tiedosto_4.jpg] [0.06 MB] [439x727] [] []
tiedosto_4.jpg
[75256] [tiedosto_5.jpg] [0.1 MB] [1170x763] [] []
tiedosto_5.jpg

hullu

(115)  · 

kasvi

(26)  · 

kissa

(5208)  · 

vegaani

(62)  · 

pipari

(9)
29.11.2024 21:40:40
#662891 [+3] Piilota Suosittele

Piparileiri ois kyllä kiva askarrella jouluksi. jämätaikinasta voisi tehdä pieniä tähtösiä jotka ylipaistaa uunissa mustiksi.

30.11.2024 03:05:44
#663014 [+1] Piilota Suosittele

>>662889
Se ois naurettavaa, juttua ei laitettais lehteen ja porukalla pilkattaisiin että miten voikin olla tommonen surkea miehen kaltainen.

>>662891
Oon jo vuosia miettiny, että munki pitäis hommata uus harrastus. Vois lanata parvekkeelle tai alakerran naapurin pihalle pienen hiekkakentän. Siihen sitten vaikka auton akusta virtaa sähköaitoihin ja laittaa PC-speakereista raikumaan Aatun puheita ja Erikaa. Samalla pikkujuna puksuttelis ees taas siinä raitilla ja krematorioissa ois pienet sähkökäyttöset uunit jotka pukkaa savustuspuruista vähän savua ilmaan aina ku se juna lähtee liikkeelle.

30.11.2024 09:34:25
#663059 [+1] Piilota Suosittele

Tuo kuvan botin kaltainen vihervassaritransu ei kauaa miellyttäisi Emmiä tai ketään muutakaan oikeassa elämässä.

[ 5 viestiä | ]