Ja vielä turistiluokassa Ja vielä turistiluokassa
Anteeksi opettaja, en kuunnellut Anteeksi opettaja, en kuunnellut
Valto-setä ja kyösti Valto-setä ja kyösti
koiran elämää koiran elämää
Näin pestään korvantaus Näin pestään korvantaus
Intense lewd Intense lewd
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Wtf Wtf
Heleät soinnut Heleät soinnut
Mitä vittua Mitä vittua
Diskoteekissa Diskoteekissa
"Ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa" "Ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa"
Etukameran avaus Etukameran avaus
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
Ei siis haistakaa ny vittu Ei siis haistakaa ny vittu
Isännäntuoksuinenpulla Isännäntuoksuinenpulla
HYVIN ME PELATAAN HYVIN ME PELATAAN
Muslimien dialogi Muslimien dialogi
Tulevaisuuden teknologia on täällä! Tulevaisuuden teknologia on täällä!
Intellektuellin bibliografia Intellektuellin bibliografia
Dance of the Manwhore Dance of the Manwhore
Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen) Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen)
jonne jonne
Leikkivät ketunpennut Leikkivät ketunpennut
 1 609 näyttökertaa, 25 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2024 23:32:06
[ + 2 | ]

Hirveä Spaghetti Moose 'ala carte

[75261] [0.jpg] [0.27 MB] [1711x1095] [] []
0.jpg

hirvi

(22)  · 

hirvenliha

(6)  · 

hirvispaghetti

 · 

raejuusto

 · 

rae

(7)  · 

kännissä

(16)
29.11.2024 23:54:31
#662951 [+-] Piilota Suosittele

>>662949
Siis joo, se on mutti di mare pusi nusi nusi materian pusi kun käyttää aikaa pastan tekemiseen. Toki, siis laiskana joskus mäki ostan rakettispaghettia pussin joka kiehahtaa parissa minuutissa. Sit joskus kun haluaa hemmotella ja homoilla itselleen ni tekee tällästä ^^

(eli siis sain 3-4 kiloa säilykkeinä sekä pussitettuina jauhelihoina hirveä :D)

29.11.2024 23:55:56 | 23:56:52
#662952 [+-] Piilota Suosittele

>>662950
Mhm, tohon ei tarvinu ku sciratchaa ketsupiks. Onnistu just hyvin oikees suhtees valmistus. Toki myöskin koska raejuusto nyt mulla, jos ois ollu tomaattiviipaleita ni sit oisin löräyttäny ketsuppia

30.11.2024 00:06:59
#662959 [+1] Piilota Suosittele

Onpa väritöntä mössöä, vähän niinkuin se olisi vellonut vatsahapoissa hetken ennen lautaselle asettelua.

30.11.2024 01:53:54
#662999 [+1] Piilota Suosittele

>>662997
Mummo osas kaikkee, se oli osan elämäänsä tehny nuotiolla ruokaa rautapannuilla. Se opetti mua ja tein jo varmaa 15v paremmin ruokaa ku äiti. En päässy vaa kovin tekee ruokaa mut osasin tehdä ruskean kastikkeen ennekö menin ala-asteelle, se on mun joku pylväs, opin paljon asioita sillon mummon kautta.
Nykyäänkin tykkään kokkailla kaikkee ja kokeilla kaikkee. Ostin sen takia rautaset vehkeet ja ostan vielä lisääkin, ja ostan varmaa kaasulla käytettävän liekkihellan jos ostan pyöreen wokin. Tekisin parvekkeelle kokkauspisteen tulella mutta kun ei saa. Siellä on kaikki ilmastointiräppänät nii ei viitti kun se menee kaikkii asuntoihin.

30.11.2024 09:38:08
#663061 [+-] Piilota Suosittele

>>662944
Ravintoarvoiltaan tollasta pitäis olla suunnilleen kun treenaa. Harmi että en voi syödä nyt ihan mitä vaan tai juoda kaljaa edes vitutukseen >=(

[ 25 viestiä | ]