"Tee se!" ;___; "Tee se!" ;___;
Kauppa se on joka facekannattaa Kauppa se on joka facekannattaa
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
Sekrit Idnetity Sekrit Idnetity
Lopputulos hivelee silmiä Lopputulos hivelee silmiä
@KaRvApAlLo @KaRvApAlLo
Niin iloinen anime tyty Niin iloinen anime tyty
Oli menossa leipäkauppaan Oli menossa leipäkauppaan
Aku tulee pizzalaatikoihin Aku tulee pizzalaatikoihin
Kenes lempparibiisi tämä olikaan nauriksen aikaan ? :D Kenes lempparibiisi tämä olikaan nauriksen aikaan ? :D
Enempiä viivyttelemättä... Enempiä viivyttelemättä...
Siitä se lähtee Siitä se lähtee
Oulu Oulu
Reivit Reivit
ehhehehe ehhehehe
So this is where the party's at :3 So this is where the party's at :3
"Viisauksia" "Viisauksia"
Yksiö 3h+k Yksiö 3h+k
Mihinkäs tää pannaan? Mihinkäs tää pannaan?
Anteeksi opettaja, en kuunnellut Anteeksi opettaja, en kuunnellut
Huhhuh Huhhuh
Gondola Kalevan mailla Gondola Kalevan mailla
Fuck antifa Fuck antifa
Naisolion logiikka Naisolion logiikka
 637 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.84 MB, 1 tiedosto, 29.11.2024 21:18:29
[ + 3 - | ]

Cornholio


30.11.2024 01:13:19 | 01:13:49
#662989 [+-] Piilota Suosittele

Tää oli joskus nuorempana mun lempisarja mut en jaksa tätä enää yhtään, vaikka tässä on kyllä hyviä juttuja. Vähän kuin pahkasika ja myrkky, nautin niistä mut en jaksa enää.
Itseasiassa pahkasika peilaa vitun hyvin nykyaikaa mitä muistan, mulla ei ole enää niitä lehtiä, ne oli enon ja palautin ne koska ne oli vain lainassa.

30.11.2024 03:00:47
#663012 [+2] Piilota Suosittele

>>662989
B&BH oli sitä vanhaa polvea. Pahkasiasta en koskaan perustanut koska mun mielestä ne oli vaan turhanpäiväistä yhteiskunnallista paskanjauhantaa. Nykyään mulla on kuitenkin tapana sanoa, että Pahkasika lopetettiin koska sen parodiaa ei voi enää erottaa todellisuudesta.

30.11.2024 04:14:48
#663022 [+2] Piilota Suosittele

>>663012
No eikö se juuri tee pahkasiasta hyvän. Toisaalta se menettää arvonsa kun pellemaailma on totta niin se olisi kuin lukisi aikakausilehteä missä ei ole enää mitään uutista, voi vaan hymähtää että "kyllä mää ton tiesin".

30.11.2024 07:40:53
#663039 [+2] Piilota Suosittele

>>663022 Jep. Kyllä Pahkasiat on ihan lukemisen arvoisia tänäkin päivänä. Itselläni löytyy ja sillointällöin lueskelen, tosin lueskellen jotain älytöntä ja havahtuen että tämähän onkin oikeasti tapahtunut...

[ 4 viestiä | ]