Ituhipin ojentaja Ituhipin ojentaja
Kiva lattia Kiva lattia
Israel Israel
Korvamällitillikka on Korvamällitillikka on
@hapsi_ , I'll be waiting for you @hapsi_ , I'll be waiting for you
Koira kauniina talvipäivänä Mosoblastissa Koira kauniina talvipäivänä Mosoblastissa
uudenvuodentoivotukse venäjällä uudenvuodentoivotukse venäjällä
Enpäs menekkään Enpäs menekkään
pedon uniaika :3 pedon uniaika :3
Upi sammunut penkille Upi sammunut penkille
Ron Ron
Karma Karma
Plöö! :3 Plöö! :3
Huoruli luuli liikoja Huoruli luuli liikoja
Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus
Alluha akhhbaar Alluha akhhbaar
Kas näin heiluu peppu! Kas näin heiluu peppu!
"Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm "Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm
Paint Tintti osa.1 Paint Tintti osa.1
Hönö Hönö
Viinavelka Viinavelka
rip hiiri rip hiiri
Bre Payton, reporter at Fox News and anti-vaccine militant dies Bre Payton, reporter at Fox News and anti-vaccine militant dies
Jekku hitsarille Jekku hitsarille
 1 120 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.32 MB, 1 tiedosto, 30.10.2024 02:58:36
[ + 2 | ]

Tacopiirakka

[74218] [20241030_015407.jpg] [3.32 MB] [3456x4608] [] []
20241030_015407.jpg

taco

(19)  · 

nakuankka

(141)  · 

ruoka

(403)
31.10.2024 23:57:10
#656576 [+-] Piilota Suosittele

>>656158
Koska se on tehty piirakkapohjaan eikä pizzapohjaan. Samanlailla jos mä teen lämpimiä leipiä uunissa, ei ne ole pizzoja vaan leipiä jonka päällä jauhelihaa, kinkkua ja juustoa.

01.11.2024 20:13:40 | 20:16:02
#656751 [+-] Piilota Suosittele

>>656746
Tekee muuten vitun hyvää omenapiirakkaa, omista omenoista ja paljon muuta. Osaa käsitellä riistaa, hirvet, peurat sekä vaikka lehmän kieltä se keitti kattilassa ennen joulua. Hirvenliha-lasagne, makaronilaatikot, faija osas peura spaghetin jne sekä muutenkin kalkkunat oli jouluna aivan bueneoa. Kalkkunan sisään ne viinirpäleet, koskeutta tuovat ja pekonit päälle. Erittäin tarkkaan ja yön yli hommaa. Joulupöydistä ei puuttunut koskaan mitään, lapsille oli prinssinakkeja eri riistoista sekä perunamuusit yms helpommat herkut sekä rosollit.

Eikä se kinkku ole mikään tarpeellinen, ei jouluna kinkkua pidä syödä. Ajattele kun pöydälläs ois jouluna ankkaa, niinku meillä. Niin. Ja haista vittu. Tiedän joo hehe oli hauska juttu joo. Homo. Tommonen sä just oot vitun kiusaaja. Ilmiannan sut modeille.

Jouluna nakuankkaa nii. Nettivinkkaan sut.

taas koitin olla sun kaveri >.<

Piilotan sut!

01.11.2024 22:20:40 | 22:21:09
#656778 [+-] Piilota Suosittele

>>656757
Siis ei se ollu mikään peewo juttu vaan oikeesti meinasin vinkkaa reseptiä :D Nyt hullu akka koittaa hyväksikäyttöä viatonta ankkea :D

Hullu lepso kissa tacoja miettii nii!!!

[ 10 viestiä | ]