kawaii kawaii
Hyvä yritys kuitenkin Hyvä yritys kuitenkin
Putosi ekalla Putosi ekalla
Apua ;____; Apua  ;____;
False Positive - Detained False Positive - Detained
kosken vain vähän :3 kosken vain vähän :3
Wally vauhdissa Wally vauhdissa
Pyllyilyä Pyllyilyä
Hieno bändi Hieno bändi
On kyllä asiat muuttuneet On kyllä asiat muuttuneet
Tölkit helvettiin >:3 Tölkit helvettiin >:3
Sushukkaset Sushukkaset
Hyvä siitä varmaan tulee.. Hyvä siitä varmaan tulee..
Isyyspakkaus <3 Isyyspakkaus <3
Immersio Immersio
Monty Python - Italian Lesson Monty Python - Italian Lesson
LOPETA LOPETA
Moneybrother Christmas Moneybrother Christmas
Basil vs Doge Basil vs Doge
tissit! tissit!
mmmmm mmmmm
Yoink Yoink
Korealaiset kannattavat islamia Korealaiset kannattavat islamia
Se oli tuhat Galaksin credittiä Se oli tuhat Galaksin credittiä
 1 071 näyttökertaa, 26 viestiä, 2.69 MB, 1 tiedosto, 30.10.2024 03:00:06
[ + 11 | ]
👑 Plussatuin 30.10.2024.

Tacopiirakka

[74219] [20241030_011444.jpg] [2.69 MB] [3456x4608] [] []
20241030_011444.jpg

taco nakuankka

 · 

ruoka

(403)
30.10.2024 18:09:56
#656199 [+-] Piilota Suosittele

>>656189
No siis joo, tää on piirakka missä on tex-mex teema/sisältö. Sit jos haluaa ihan kunnon tex mexiä ni suosittelen tortillaveneitä myöskin


Paras puoli on kun noita voi syödä muutaman, voi tehä erilaisia. Suomessa ei osata syödä torilloja, ne taitellaan väärin ja tungetaan ylitäyteen se käärö. Sit ihmetellään ku paskaa valuu syliin eikä sitä voi puraista kunnolla.

30.10.2024 18:32:22
#656204 [+-] Piilota Suosittele

>>656199
Varmaa siks että ne lätyt on ihan perseestä, ne pitäs olla just valmistettuja ja sitkosemmasta taikinasta ja ohuempia. Mä en käytä tortillassa kuin tomaatti, kurkku haketta jauhelihan ja sen soosin lisäks ettei me täytee.
Joskus jos oikee innostun nii pistän aurajuustoa sekaan.

30.10.2024 18:40:23
#656205 [+-] Piilota Suosittele

>>656204
Siis ne taitellaan rullaks, kuten burrito. Se lätty on ihan ok, mutku tätä ei osata:


Sit ku sä leikkaat sen keskeltä, niin siks ravintoloissa on ne tän näkösiä:

30.10.2024 23:56:47 | 23:57:14
#656369 [+-] Piilota Suosittele

>>656362
No voi vittu! :D
Se on silti hyvä tacopiirakka kokeile mut :D
Mä oon börh bylly >:P

Emmä tee mitä sanotaan börh bärse :D

Spurdo Spärde :D


Tyypillinen naine xD

[ 26 viestiä | ]