minä en välitä mistään :3 minä en välitä mistään :3
Apoka-lypsin todistanut Apoka-lypsin todistanut
muutama star trek muutama star trek
työn palkka työn palkka
edes corona ei pelasta robinia edes corona ei pelasta robinia
niilo intro niilo intro
don`t go over don`t go over
Rotalle lähdöt Rotalle lähdöt
no se oli ajan haaskausta no se oli ajan haaskausta
Upille kävi pahasti Upille kävi pahasti
Seppo Lehto Seppo Lehto
kova on kammpailu kova on kammpailu
Kuumotus Kuumotus
Aamulla parvekkeella tapu tapu tap Aamulla parvekkeella tapu tapu tap
Repon lempikolikot: Sigismund III:n neljännestaaleri Repon lempikolikot: Sigismund III:n neljännestaaleri
Eikä ole edes pääsiäinen vielä Eikä ole edes pääsiäinen vielä
KLANG ! KLANG !
Sivusto ei ole lentokenttä Sivusto ei ole lentokenttä
Laittoi kulmakarvat Laittoi kulmakarvat
All hail hypnocat All hail hypnocat
Vaalimainos Vaalimainos
Hapsi & Tuhnu Hapsi & Tuhnu
Uncle John - The Dildo Song Uncle John - The Dildo Song
Behold! Behold!
 896 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 31.01.2020 22:55:58
[ + 8 - | ]

Piirsin kännissä mulkun

[39105] [nimeton.jpg] [0.13 MB] [1238x783] [] []
nimeton.jpg

siinä

 · 

on

(118)  · 

mulkku

(59)  · 

vit

01.02.2020 11:49:06 | 11:49:46
#301529 [+-] Piilota Suosittele

Ps. mitä vittua tossa vasemman puolen kotelossa lukee, kun heviparralla on kirjoitustaidot vielä vähän hukassa? Kiinnostais tietää kun tällänen hieno kuvakin on jaksettu tehdä ja nähdy peppukipeydessään siihen vaivaa? ^^

01.02.2020 12:09:54 | 12:11:08
#301531 [+-] Piilota Suosittele

>>301530
RVSSIRVA on kyllä @Heviparta :n hyvä yritys osata kirjoittaa ♥
Hyvä hyvä, kyllä siitä tulee vielä hyvä poika xD

(mä en oikeesti enää yhtään ihmettele heviparran juttuja, jos tää on paras suositus mihin se pystyy xD)

01.02.2020 13:49:50 | 13:50:32
#301583 [+-] Piilota Suosittele

>>301572
No hedelmävihannespartaa näyttää kovasti kiukuttavan jos oikein tälläsiä "hienoja" kuvia tekee ja triggeröityneenä postaa niitä nappulaan :D Mutta jos se ei osaa lopettaa, ni antaa vaan jatkaa sitä kehari/autismi huutelua ja antaa olla vaan :) Mitä enemmän se kiukuttelee ni sitä enemmän se itelleen kuoppaa kaivaa ^^ Sai taas nauraa vedet silmissä näille taidonnäytteille xD

[ 12 viestiä | ]