Lokki on kyllä semmonen lentävä rotta, että en pidä semmosten hävittämistä ongelmana vaan ratkasuna. Vähän ku nekrujen, mutiaisten ja mustalaistenki kohalla.
[
4 viestiä
|
]
⭰
En tiiä
Nistipata
Auervaara
nuudelipitsa
Äijäsetti
Taco-tiistai
Kirjoutusverhiitä
Lammas sanoo määmäämää
ruualla kikkailua
Valion maito
Ole sankari
läski
Vaikka itse oletkin kani niin kissasi ei välttämättä ole
Juustoiset quesadildot ja vihreä lieju
Vanhan koiran ruokinta vs. nuoren koiran ruokinta :3