Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin. En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä. Winter Tacot oli hyviä.
Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin
Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Nistipata
Mättö ja palkka
parasta mitä ihmiskunta voi tarjota
Ilmasto muutos
Master Chef Luolasto
tama ruoka mina tukka 😋
Luolaston käyttäjien kuivakaapit
slow cooker
ajat muuttuu
Keskiviikon minisaalis
kelpaako?
Läskisoosia
nuudelipitsa
Tomaatti-chorizo-papukeitto
herkkudish
Luolastolainen syömässä
Tuore salsa ja tacolauantai
Jahas, mitä meillä tänään on?
Hehe
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka