perinteet kunniaan perinteet kunniaan
kirjaudu facebookilla kirjaudu facebookilla
Tissit Tissit
Nakuankka taas Nakuankka taas
Pylly Pylly
Videokokoelma Videokokoelma
roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa
niksi muovikierteisiin niksi muovikierteisiin
hapsi pyöräilemässä hapsi pyöräilemässä
volvo volvo
jätä jämät jätä jämät
mika suuttuu vain kerran mika suuttuu vain kerran
Tästähän tuli oikea hitti Tästähän tuli oikea hitti
eteläinen insinööri eteläinen insinööri
vihasymbooli vihasymbooli
autokisan voittaja autokisan voittaja
mlem mlem
Kahvia Kahvia
Poseerasi kameralle Poseerasi kameralle
EU ihana demokratia EU ihana demokratia
Isoluisia kasseja Isoluisia kasseja
ei sitte saatana ei sitte saatana
tuntematon kieli tuntematon kieli
Tissejä Tissejä
@-
 723 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 25.02.2021 15:54:07
[ + 8 - | ]

hehe

[51993] [0.jpg] [0.01 MB] [308x164] [] []
0.jpg

sanna marin

(322)  · 

angela merkel

 · 

sdp

(558)
25.02.2021 19:09:11
#441999 [+-] Piilota Suosittele

Jos Sannan joku keittäisi öljyssä, kysyisin, että oliko varmasti asteita tarpeeksi, kun Sanna itsekin käy niin kuumana (Helsinkiä/Vapaavuorta kohtaan tällä viikolla ja samoin Tampereen valtuustokokouksessa).

25.02.2021 19:56:05
#442028 [+-] Piilota Suosittele

>>441999

Suomi alkaa olla tuhon partaalla. Veronkorotuksia, hinnankorotuksia. Jatkuvia huonoja uutisia kansalaisille. Ihmetelty miksi nuoret käyttäytyvät näin. Ihmetelty miksi kansalainen ei tee enää lapsia. Ihmetelty paljon muutakin.

Vaan ei osata katsoa peiliin.

25.02.2021 20:40:52
#442044 [+-] Piilota Suosittele

Ei se ole tyhmä, käteisen ja urpilaisen lailla vaan käytti ihan vitusti rahaa ostaakseen itselleen uraa. Me äänestäjät ollaan ne tyhmät.

26.02.2021 07:01:35
#442170 [+-] Piilota Suosittele

>>442044
Paitsi, ettei äänestäjät edes tienneet, että Marinista tulisi pääministeri.
No joka tapauksessa tyhmiä, kun uskoivat vappusatasiin.

26.02.2021 21:37:02
#442308 [+-] Piilota Suosittele

>>442170 En mä usko että kukaan muukaan olisi vetovastuussa ollessaan tehnyt mitään toisin. Sen tiedän että äänestin toistaiseksi viimeisen kerran. Ei olisi kannattanut viimeksikään.

[ 6 viestiä | ]