Aropupu Aropupu
Mitä nikkejä teitä nyt onkaan Mitä nikkejä teitä nyt onkaan
en syö en syö
true antikapitalisti true antikapitalisti
Ric flashing cock used Ric flashing cock used
Liima-ansa rotille Liima-ansa rotille
näin se menisi näin se menisi
pepsikoira pepsikoira
arjen sankari arjen sankari
börh börh
Muistoja Marusta Muistoja Marusta
heimosenkeimon kanssa tacolle heimosenkeimon kanssa tacolle
tiinatuulian persereikä tiinatuulian persereikä
Ric flashing cock used r Ric flashing cock used r
hieno mies mitä nyt hieman pyrytti :D hieno mies mitä nyt hieman pyrytti :D
hypridisota hypridisota
pitkät päällä pitkät päällä
Seven ate nine Seven ate nine
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Tisulit Tisulit
halloweenasu halloweenasu
Biggu bendele syö sinut elävältä >:3 Biggu bendele syö sinut elävältä >:3
Menee syvälle Menee syvälle
idiots from universe idiots from universe
 609 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.38 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 20:25:30
[ + 5 - | ]

Ruohonleikkuri

[71228] [5ee471429623c2bc.mp4] [14.38 MB] [720x1280] [12.35s] [] []

robotti

(85)  · 

ruohonleikkuri

(8)  · 

erika

(30)
17.06.2024 21:44:15
#627981 [+-] Piilota Suosittele

>>627966 väittävät vaan, todellisuudessa rakentavat miljoonaa leopardia johon säästävät koko valtion diisselitkin. kohta lähtee ww3 ja neljäs valtakunta laulaa ausländer raus

17.06.2024 22:01:18
#627995 [+-] Piilota Suosittele

>>627981 Viherbuumin aikana tehtiin paljon helevetin optimistisiin
maailmankuviin perustuvia päätöksiä, joiden toteuttaminen niillä
aikatauluilla ei vain yksinkertaisesti ole mahdollista ilman todella
radikaalia yhteiskunnan alasajoa.

No tähän heräiltiin saksassakin siinä -22 kun Putini sitten oikeasti
lähti laajentamaan tonttia ja vihreä sähkö ei oikein riittänytkään
korvaamaan alasajettua voimalaverkostoa.

Sähköautojen myynti sakkaa globaalissa mittakaavassa, koska
esimerkkejä niiden ongelmista on jo aika riittävästi.

Ja samaan aikaan moni valmistaja investoi aika mittavia summia
polttomoottoritekniikkaan. Eli maailma ei taida olla
viellä valmis sähköautoille, vaikka niissä paljon hyviä ominaisuuksia onkin.

Jos niistä pitäisi saada houkuttelevempia hinnoissa, niin olisivat
sitten tuoneet sen kevyemmän luokan sähköajoneuvoille, joilla on vähemmän
vaatimuksia kolari ja teknisten toteutusten kanssa, niin saisi
hinnasta heittämällä 10k pois.

Voi toki olla mahdoton pyyntö aikakautena, kun kaikki pitäisi
saada päällystettyä pumpulilla, ettei äitin pikku Cartmanit
vain teloisi itseään kompastuessaan auenneisiin tarralenkkareihinsa...

[ 6 viestiä | ]